Tenchu: Return from Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 19 mrt 2004.

1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

zeker een keer huren

2. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0
    nee co-op kan ook offline

@kaera (ofzoiets :p) ik had ook last van lag..

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Een vriend had de game gekocht en we wilde meteen gaan co-oppen. Wat blijkt. Co-op alleen wat n00b levels, geen diepgang, geen items kortom geen TENCHU :confused:. We waren behoorlijk pissed. Gelukkig vond de vriend single-player en live wel cool.

Als je m voor de co-op wil halen kan ik zeggen NIET DOEN!!! dat is de game niet waard. SP en LIVE is opzich wel cool maar ik houd meer van co-op games. We hadden 2player story mode verwacht maar helaas. Blijkbaar weten de ontwikkelaars nog steeds niet echt wat gamers willen :confused:

4. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb Tenchu ook via Xbox Live gespeeld met iemand... Valt errug tegen, moet ik zeggen... oninteressant in vergelijking met de KICKE-singleplayer...

Erg jammer... Als je een cooperatieve game wilt spelen via Xbox Live, haal dan deze week gewoon Splinter Cell - Pandora Tomorrow... :cool:

5. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ... gvd ik weet niet of ik hem nog mag inruilen .. de LIVE mode zuigt ook. Ik had gewoon lag ... besturing vertraging .. das egt klote als je tegen iemand speelt (die server create) dat bij hem gewoon lekker normaal loopt.

6. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is het wel waard als je live hebt, als je een fan bent fan ninja's en stealth dan. ik heb hem vandaag gespeeld offline en online, ik sta online 165e ondertussen :D ik ga hem zo snel mogelijk kopen. online is het nog 3 keer zo verslavend, als je zelf een game host heb je geen of bijna geen last van lag. alleen is het jammer dat sommige mensen singleplayer niet spelen voor ze online gaan, zo verpesten ze de co-op games voor andere. er zijn ook nieuwe moves bij (die niet in de ps2 versie waren) en een paar nieuwe level's. (voor singleplayer)

7. Mudvayne_Nothin

Mudvayne_Nothin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    This game disappointed me

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

waarom vindt je er niks aan:confused:

9. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    geen enkele nler in me friendlist speelt tenchu.. als iemand zin heeft in een potje voeg dan S0RA toe (de O is een NUL)

cya on live

10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    is di een spel van net als ninja gaiden van die MOET je hebben omdat hij zo cool is

of is het een game die is van ja huur hem een x maar dan stopt het hoor

ik weet het namelijk niet ik twijfel

ik hou een beetje van steal en een beetje van actie dus...

ik heb geen xbox live of iniedergeval NOG niet

11. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat een hoop mensen hem niet leuk vinden, als je hem kwijt wil kun je hier in mijn ruil thread terecht!

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon 0 servers, is er iemand die met mij even de co-op mode via Live wilt gaan verkennen? :)

13. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg deze game ook binnenkort, ik ruil hem voor kotor en MotoGP. Ben wel erg beniewd hoe het live gebeuren eruit ziet, en heb je alleen maar co-op of ook nog andere game modes?

14. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    online heb je versus en co-op mode, het is wel beter om eerst single player te doen, zo krijg je meer spelers en maps voor multiplayer.

15. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kheb Tenchu ook een keer gekocht, maar de volgende dag alweer teruggebracht en omgeruild voor SOCOM II. Het stealth-killen is fun, maar het vechten an sich is beroerd. Online co-op is wel geinig, maar online versus is dan weer afschuwelijke door de het houterige vechten. Dan komt er nog eens bij dat er vaak gewoon geen enkele server te vinden is... :confused:

Jammer, want ik vond de oude Tenchu op de PS1 een te gek spel.

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  16. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Tenchu op de PS1 is ook te gek, en dat is een reden waarom ik deze game ook wil aanschraffen. Weet iemand trouwens of er net als Tenchu 2 een level editor inzit?

17. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    er zit in dit deel jammer genoeg geen level editor.

Ik vind het vechten juist cool vergleken met de vorige delen, als je het eenmaal door hebt is het simpel, tot nu toe heb ik 2 keer verloren maar dat was omdat ik te veel lag had om terug te vechten. :mad:
    De meeste mensen hebben geloof ik niet door dat de characters in versus mode special moves hebben. voor degene die ze niet kennen, er zijn meerdere mogelijkheiden: A+B is een move bij veel characters, Right trigger vast houden en dan naar achter lopen + X is er geloof ik een, een hele draai maken met de linker analog en dan op X drukken is ook een move bij een aantal characters.
    En als je zelf een game maakt joined er meestal binnen een paar minuten wel iemand.

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  18. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb al eerder aangegeven dat de multiplayer online van Tenchu 3 via Xbox Live klote is... Ik heb het uitgeprobeerd, maar het is niks... Het is niks, omdat je per se de singleplayer moet doorspelen, wil je ook maar 1 level verder komen... Want dat is wat je in het begin online krijgt MAAR 1 level om te spelen... Ronduit belachelijk! Wil je dit spel leuk online kunnen gamen, dan moet je toch op zijn minst de keuze krijgen om zelf voor een level te kiezen, al zijn het er maar 5 of zo... Nee, dat kan blijkbaar niet... En het zou nog niet erg zijn als dat ene level nog interessant zou zijn, maar het is klein en veel minder cool als de offline singleplayer mode... Ik heb het spel gehouden, omwille van de singleplayer mode, maar de online spelmodus mogen ze van mij door de plee spoelen, sorry...

19. Towel

Towel Guest

Nouja, ik vond tenchu 2 voor de psc vroeger echt top en deel 3 nog niet gedaan op de xbox. Ik denk dat ik hem ook niet ga spelen want Ninja Gaiden laat deze titel toch ver achter!

20. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat de mensen nou zo klote vinden aan de online mode,
    om te beginnen klaag je dat je eerst singleplayer moet uit spelen voor je online alle levels en zo hebt, maar later zeg je dat singleplayer beter is dan de online mode. Waarom speel je hem dan niet uit voor je online gaat???
    En al heb je alle levels zal je waarschijnlijk toch meestal het eerste level kiezen. (versus mode)
    Ik ben online nog maar een paar keer iemand tegengekomen die wel wist hoe het spel werkte, en wel moeilijk was om te verslaan, maar de meeste mensen waar ik tegen speel kopen het spel en gaan gelijk online zonder ook maar singleplayer te testen. Ze weten niet hoe je speciale moves doet, niet hoe je items gebruikt maar ze weten wel hoe ze moeten disconnecten als ze niet kunnen winnen...

Deel Deze Pagina