MTX: Mototrax

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 24 mrt 2004.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die dit (volgens mij) veelbelovende spel al heeft of heeft gespeeld, of is het uberhaupt al uit?
    Ik lees goeie dingen over dit spel, en een motorcross-game heb ik nog niet, en lijkt me ontzettend tof, dus ik ga hem zo goed als zeker kopen.
    Maar ik ben toch wel benieuwd of anderen hem al hebben gespeeld, of meer interressants over deze game kunnen melden..

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Één ding is zeker: Het is het beste Motocross spel op de Xbox. Een aantal eerdere miskleunen zijn direct uit mijn geheugen verwijderd :)

Ik heb nu even geen tijd om het goed uit te diepen, maar het is op zich wel een leuk spel. Het mixt racen met stunts (klein beetje ala Tony Hawk) en heeft beide delen ook in aparte game modes zitten. Het heeft een uitgebreide career mode die verder niet heel erg bijzonder lijkt. Het gevoel in de motor is erg goed.

3. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Is hij al uit WouteR, of heb je de preview versie gespeelt?

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
  5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Daar was toch laatst trailer van te zien met Slipknot soundtrack?
    Die game lijkt me inderdaad wel uber!

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik heb het spel volgens mij vanmiddag ij de Bart Smit zien liggen

7. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    beter!!! alleen er is een soort gelijke titel: mx unleashed en die ziet er ook erg goed uit! en ik wil er binnenkort wel eentje halen ik ga maar goed revieuws lezen

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Is dit dat spel waarvan je de demo kan spelen bij THUG (PS2, weet niet of dat ook op de xbox kan)? Ik was bij een vriend en heb de hele avond dat motocross spel gedaan...erg relaxte gameplay graphics waren wel oké. Maar het speelde gewoon super :9.

9. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox bij thug staat een filmpje van MTX.
    Ziet er erg vet uit

10. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    jep dat is hem, zelfde maker. het is ook wel erg relaxt dat je zelf banen kan maken dit verhoogt de houdbaarheid aanzienlijk

11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zelf banen maken??
    Dat is idd fucking cool :D

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan/kon in principe in elk motocross spel. De vraag is in hoeverre het daadwerkelijk werkt en leuk is :)

13. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    In het ook net verkrijgbare MX Unleashed kan het niet hoor, zelf banen maken. De editor (DirtWurx ofzo iets geloof ik) van MTX schijnt behoorlijk uitgebreid, en makkelijk in gebruik te zijn.

Ben benieuwd naar het spel. Hoor er heel goede dingen over: uitgebreide singleplayer, toffe online ervaringen. Maar ook minder goede dingen: grafisch aardig maar niet super, een aantal missers in de Live interface etc.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Van mij hoeft het niet per se super grafisch te zijn, de gameplay vind ik belangrijker.

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn grootste concern is of het wel leuk blijft. Er zit wel wat uitdaging in het leren van de tracks, zodat je precies weet hoe en waar je moet springen, maar of dat echt leuk is? De drempel licht vrij laag in dit spel, maar of er na die drempel nog een echte door-ontwikkel-curve is is moeilijk te zeggen.

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zal meer dan bij de meeste andere spellen afhangen van persoonlijke voorkeur denkik. Motorcross is niet voor iedereen interessant. Er zijn in de USA al mensen behoorlijk verslaafd aan het spel en anderen zien de lol er niet van in.

Mij lijkt het wel wat, maar idd ik vraag me af of het echt op de lange termijn ook interessant blijft. Ben benieuwd onder welke groep ik ga vallen met dit spel :) Het racen lijkt me wel tof, maar het Tony Hawk achtige trick-combo's maken lijkt me weer veel minder boeiend.

17. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    tsjaaa, ik zelf ben meer geintreseert in het race'n dan de tricks. maar het schijnt dat je tricks moet doen voor sponsers?

en wanneer komt er een revieuw? ( van xboxworld ) maar het spel bevalt wel goed dus?

18. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zelf denk dat ik wacht op MX Unleashed. Die tricks ala Tony Hawk lijken mij i.i.g niks.
    Geef mij mij maar het "gewone" racewerk.

En MX Unleashed is van THQ en daar heb ik wel vertrouwen in (zie MOTOGP).

Weet iemand of MX unleashed al uit is?

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zag hem gister liggen bij de frs (heb zelf toch maar pandorra gekocht :D). Maar reviews zijn allen maar matig van mx unleashed en geen live enzo...

Denk dat ik beide games aan me voorbij laat gaan. Motorcrossen is in reallife erg leuk, maar denk niet dat ik het als videogame leuk ga vinden.

20. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    motorcross in real life is leuk ja :D , maar goed

Mx unleashed is als het goed is al een maandje uit, hij krijgt volgens mij wel een beter cijfer. ik heb ook een trailer en dat ziet er erg goed uit ( acceleren uit de bochten ziet er erg realischtisch uit ) en hij zag er gewoon erg goed uit.

reden om eerder voor mtx: mototrax te gaan:

Live!!!
    eigen banen maken

Deel Deze Pagina