Hey, ik heb een wiskunde PO over 24 games, heb overal op internet gezocht voor plaatjes van 24 games alleen ik kan niet veel plaatjes vinden, weet iemand waar ik ongeveer 20-30 224 game plaatjes kan vinden? Alvast bedankt
wat zijn 24 games? [edit ooh van dat kinderachtige rekenspelletje?? ooh.. moet je gewoon even kijken op de site van wie dat heeft georganiseerd.. dat was smiths ofso..
Ik heb nog wat van die flippo's volgens mij misschien kan ik wat foto's maken. Wat voor plaatjes wil je hebben? Edit: ik heb de Flippo-verzamel-map 2 gevonden Met alle 50 '24 Games' flippo's. Er staat ook uitleg bij hoe je het moet spelen. Ik maak wel wat foto's. Kwaliteit zal niet hoog zijn omdat ik ze met gsm maak (kheb geen digi).
ik zoek eigenlijk zulke plaatjes... ik moet namelijk een PO voor de brugklas maken, ik moet 24 game opdrachten voor hun verzinnen en hun moeten die dan oplossen en dan heb ik er ongeveer 30 nodig en i heb er nu 10...
Hoe moet ik dat zelf maken dan, ik heb wel alle mogelijke opdrachten alleen ik weet niet hoe ik dat in die afbeelding moet zetten...
Aah, kom op, met paint kan je bovenstaand plaatje toch wel editen? Je hoeft alleen de cijfers te veranderen.
Thanx maar hoe kan je het precies recht doen dan please help!!! Ik heb het nu met paint gedaan en op geslagen in mijn afbeeldingen, maar hoe breng ik mijn afbeelding van mijn documenten naar word??
Er staat daar wel een icoontje links in het scherm en als je daarop klikt kun je rechte lijnen tekenen Je kunt natuurlijk ook met het potlood zelf een lijn tekenen
please help!!! Ik heb het nu met paint gedaan en op geslagen in mijn afbeeldingen, maar hoe breng ik mijn afbeelding van mijn documenten naar word?? ik moet hem morgen af hebben maar heb geen idee hoe dit moet *schaam schaam*
oké komt ie... Open WORD, ga naar invoegen ---> afbeelding ---> uit bestand ---> selecteer plaatje----> druk op open Et Voilá ! Daar zijn uw paatjes...je kan ze dan eventueel ook nog vergroten/verkleinen met de sleep hoekjes !