Ik heb SC.PT dus gepreorderd op xbw.nl maar nu zag ik hem vandaag al in de schappen van de free record shop liggen. mag ik dan ff weten waar die hele preorder op slaat want ik zou hem op de releasedate krijgen(dit is dus niet het geval ) Kan iemand mij hier een HELE GOEIE verklaring voor geven?
de release datum is officieel morgen, als je je factuurnummer op gcshop.nl invoert kun je zien of je hem morgen krijgt (verzonden = morgen krijgen)
De officieele release datum is 25 maart, dat is dus morgen. Ik neem aan dat je hem dan ook morgen binnen krijgt.
release date is pas morgen (de officiƫle) dus technisch gezien zit Xbw niet fout. Maar ik heb hem ook al 2 dagen in mijn schappen liggen. Maar dan nog, je hebt hem toch goedkoper. Dus wat maakt het uit
De Oficiele release datum is 25 maart, morgen dus. Dus GcShop houd zich gewoon aan de regels, andere winkels niet (der is hie trouwens al een thread over.
Dit soort posts zijn uitermate irritant. Ik kan zelf ook wel zien of een thread dicht moet of niet. Als je toch zo nodig zo'n melding wil doen, doe het dan via de meld dit bericht bij een moderator functie. Desalniettemin is deze thread vrij overbodig; er zijn al genoeg threads over Splinter Cell Pandora Tomorrow waar dit besproken wordt. Verder staat deze thread idd in het verkeerde forum. Deze gaat dan ook dicht.