aan iedereen die de cd drive heeft laten repareren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 29 jul 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gebeld voor de 3de keer dat me dvd drive krasse maakte. hij haat open in 5 sec en die van me neef in iets van 8-10 sec, dus die van mij legt ze draaiend neer.

2 keer bellen zeiden ze dat het niet erg was en terug moest bellen als ik problemen kreeg.

ik vin die krassen toch wel eng en niet leuk voor me halo enzo.

dus ik bellen en zeggen dat ik met halo slowdowns en problemen met laden krijg(wat niet zo is). dus nu krijg ik een doos thuis om me xbox op te sturen. tevens moet ik me zwaar bekraste halo erbij doen en krijg ik die nieuw.

maar ik wil ff weten van de mensen die hun dvd drive hebben laten vervangen. hoelang duurde het hele proces precies, dus

1. hoelang voordat doos thuis aankwam
    2. hoelang duurt het na het opsturen totdat hij terug is

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg 2 dagen na het bellen een doos thuis, toen ik hem opstuurde had ik hem drie dagen later terug. Dus: gebeld, doos gekregen, maandag opgestuurd en woensdag terug:)

3. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    wat is het nummer?
    Mijn Xbox maakt ook krassen en vee lawaai, vooral met DOA3 dan maakt hij een heel hard geluid. Lijkt me niet helemaal gezond.
    Ik zal ff een sample van dat harde geluid op internet zetten.

4. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
  5. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor niet veel bijzonders?

Wat ik dus wel met DOA3 heb, is dat de harddisk tijdens het spel de hele tijd als een gek ratelt (niet bij andere spellen), daar heb ik pas een topic over geopend.
    De dvd is helemaal in orde.
    Veel mensen hebben dat ook, maar er zijn ook veel mensen die zeggen dat ze niks horen.
    Mijn Xbox maakt overigens geen krassen, en alle spellen lopen verder perfect ( ook DOA3 ).

Hier de link van dat topic: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=5174

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet precies meer hoor, maar ik had de doos geloof ik de volgende dag en ik had hem inclusief een weekeinde na een dag of vijf terug. Sindsdien doet hij het perfect. Die van mij gaat ook open in 5 sec. maar hij krast niet. Weird....

xboxwillrule:
    Dat geluid klinkt niet helemaal normaal en als ie krassen maakt, gewoon hulplijn bellen!!!!! Dat hoort gewoon niet en ze kunnen smoezen verzinnen tot ze een ons wegen. Als je hem terugkrijgt en hij doet het nog moet je gewoon een compleet nieuwe vragen.
    Oh, en de gekraste games moet je ook omruilen.

7. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan niet goed aan dat geluid?

8. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat geluid is normaal, heb ik ook

9. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Kwenie, het leek wel of ie iedere keer bij het laden die disc met een rotvaart liet draaien of zo. Maar ja ik heb DOA 3 ook niet dus kwenie. Maar als ie krassen maakt moet je hem gewoon ruilen. Dat van die "cosmetische krasjes" is gewoon een rotsmoes man.
    Die van mij krast geen moer......

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb gister om 13:00 a 14:00 uur gebeld en ik heb nu om 10:30 de volgende dag die doos in huis, echt toppie

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nu op de dag dat de doos binnenkwam heb ik hem in de doos opgesloten:'-( en morgen word hij opgehaald.

mensen, hoelang duurt het nog na het ophalen van de xbox

12. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Je had beter tegen die koerier kunnen zeggen "wacht effies, ben over drie minuten terug"en hem meteen mee kunnen geven. Ik denk dat je hem voor het weekend terug hebt.

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    denk je nou echt dat die vent gaat w88, totdat ik de instructies heb gelezen etc en die xbox erin heb gepoot. en wat moet die vent ermee. er moet eerst gebeld worden waarbij je moet doorgeven het nummer van de facturatie van microsoft etc, en dan halen ze op.

en ik had btw vandaag nog een 1vs1 xbox link game

14. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Eeehh, tegen mij zeiden ze toch echt "je had beter die koerier effe kunnen laten wachten"toen ik belde. Ze hebben hem wel een uurtje later opgehaald. Was die zelfde gozer weer. Toen ie hem kwam terugbrengen (weer zelfde gozer) zei die nog "tot ziens". "Ik hoop het niet"zei ik toen...

15. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn X-box was ongeveer een weekje onderweg maar er was wel een misverstand met de reparatie reden.Ik werd opgebeld(zo'n 3 dagen nadat hij opgestuurd was) wat nu precies het probleem was.Na zo'n 5 dagen kwam hij toe MET een leuke wintermuts(groene x erop) en een cd etui.Dat is nu een maand geleden en the box is working fine.

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lekker loos als ze bellen, wat is er mis na 3 dagen

8)

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij is weg, opgehaald een paar uur geleden:'-(

18. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    vandaag om 2:30 heb ik meel gekregen dat de xbox eris en dat ik weer meel krijg als hij klaar is en word teruggestuurd

19. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    om 6 uur heb ik nu meel gekregen dat hij is teruggestuurd, dus morge of overmorge(als ups op zaterdag bezorgt) of anders maandag heb ik hem

20. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    K denk maandag....

Deel Deze Pagina