Ik heb sinds gisteren Xbox live. De reden die ik heb gekocht is omdat ik Top Spin heb, en het me ontzettend gaaf leek om dat tegen mijn mede aardbewoners te spelen. Nadat ik Xbox live (na twee uur gekloot te hebben) aan het werk kreeg, ben ik Top Spin gaan spelen. En wat gebeurt mij nou? Allereerst kan ik niet meer goed hard serveren, omdat het metertje niet werkt zoals die normaal wel doet, en ten tweede moest ik mijn xbox uitzetten om er vervolgens achter te komen dat mijn sterrenindeling helemaal veranderd is!!!!!!!!!!!!!!!! Arrrrrggggggggghhhhhhhhh, dat kan toch helemaal niet. Dat is echt K.&.T. Komt het door mijn snelheid dat mijn mannetje ineens traag is (heb kabel premium wanadoo, dus lijkt me sterk)? Ik weet het niet. Ik weet wel dat hij af en toe het wel normaal doet. Echt jammer. EN HOE KAN HET DAT MIJN STERRENINDELING VERANDERT IS?????? Dat is toch echt niet gaaf. Wie o wie kan mij helpen. Groeten Rinusjr
Dat van hard opslaan is de lag die je altijd hebt online, daar moet je gewoon aan wennen. Ik kan elke bal op live gewoon met risk slaan.
Is je sterrenindeling toevallig nu gelijk aan die van Pete Sampras? Zo ja, dan is je savegame corrupt geworden. Ik weet alleen niet zeker of je nu online alsnog met je originele sterren speelt of met die van Sampras.
Ik weet bijna zeker dat je mannetje gewoon zijn normale instellingen houdt, probeer maar even uit. Tis alleen lullig als je al bijna de sterrenverdeling had want dan is het moeilijk te zien. Sampras heeft geen Return Serve (=de belangrijkste skill) dus daarmee zou je het makkelijk kunnen zien.