Driv3r

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 23 dec 2003.

  1. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik.
    Maar driv3r ziet der ook nu al veel beter uit. En de eerste 2 drivers waren al goede spellen. Dus ik denk dat dit wel een goed spel wordt.
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat je Driv3r niet moet gaan vergelijken met GTA. Het zijn verschillende games etc...
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar als er een vergelijkbare game is die je er mee kunt vergelijken, is het GTA wel. Ik heb de eerste 2 delen ook, en kijk met veel verwachting en uit naar het volgende deel van deze game. Het belangrijkste is de sfeer in het spel, als dat goed zit wordt het denk ik wel een topper.
     
  4. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    sfeer is belangrijk idd, maar volgens mij moet je toch wel de meeste waarde hechten aan de gameplay. Dus hoe lekker rijden de bolides (in gta3 super vond ik) hoe is het schieten/vechten ed. uitgewerkt. Daar gaat het mij vooral om.
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Download HIER de nieuwste trailer van D3iver.

    Oh ja hij is ook uitgesteld tot Juni :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2004
  6. Nick666

    Nick666 Punks not deAd!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    EGT GAY dat het spel is uitgesteld!!!!
     
  7. gamerking

    gamerking Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    weet dan ook iemand wanneer Driv3r uitkomt? Ik heb gehoord waarschijnlijk 26-03-2004, klopt dat!?
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    1 juni 2004, in amerika en Europa.
     
  9. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje over Manhunt wel effe oftopic maar ik ga er niet een topic voor openen, op tothegame staat ie gereleased op 24 april 2004 klopt dit?
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    dat is wel heel erg oftopic, maar volgens mij klopt komt hij dan uit ja. Weet iemand trouwens of er voetgangers lopen, want op een filmpje en plaatjes zie ik geen mensen.
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, ik vind het niet zo erg. Liever een spel dat af is wat later, dan een spel met allerlei bugs 2 maanden eerder...
    Maar ik ben door de artikelen in XBM erg geïnteresseerd geraakt in deze titel. En ik ga hem zeker kopen.
    Vooral je eigen replay's regiseren is erg cool. Jammer dat je die niet over Live naar vrienden kan sturen. Sowieso jammer dat het spel geen Live krijgt.
    En die voetgangers is een goede vraag, ik had gelezen dat 75% van de missies rijden is. Dus dan zal de resterende 25% wel buiten de auto zijn? Dat zou betekenen dat er wel voetgangers zijn. Die waren er toch ook in Driver 2?
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt me wel een vet spel.
    Maar ik denk niet dat ik hem ga kopen.
    Dat zal een van mijn broertjes wel doen, want hem lijkt dit ook een erg leuk spel.

    Ik lees trouwens dat veel mensen dit spel met GTA vergelijken. Ik vind het toch echt twee heel verschillende spellen. Bij Driver zit je veel meer achter het stuur als bij GTA, dit spel is er ook meer op gericht om spannende achtervolgingen in elkaar te zetten (als ik de ontwikkelaars in intervieuws mag geloven)
     
  13. rien

    rien Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we hopen dat ie super word en niet zoals true crime:LA, wat een kutspel
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    De preview in XBM was heel erg positief en de screenshots zagen er zeer goed uit. bijna echt gewoon. Opzich niet erg als ze hem uitstellen, maar dan verwacht ik ook wel een mooie game. Net zoals Halo. Die stellen ze volgens mij straks vast weer uit tot de kerst ofzo, zodat echt iedereen hem gaat kopen. Ik vraag me wel altijd af of dat uistellen echt noodzakelijk is of dat het gewoon marketing is..om meer te verkopen.
    Het helpt overigens wel want ik ga Driv3r bijna zeker kopen.
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt aan een screenshot niet zijn of het spel ook al lekker speelt. Dus ik denk dat als ze uitstellen, het vooral verbeteren van gameplay is.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Anyway deze komt er bij mij wel in :9

    Ik las ergens dat deze game dus de eerste van juni uitkwam, is dat de uitseldatum of komt ie nog later dan dat ?
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, het topic was al wat ouder, dus dat lag daaraan. Anders was de game al uit geweest, als hij niet was uitgesteld (Q 1 2004) Maar nu wordt het dus juni. Is goed te doen nog, lekkere zomers sfeertje in de game, dus laat maar komen. Driver 2 was al super, dus het kan alleen maar beter.
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    heb echt zin in dit spel mooie screens _O_
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Idd, mooie screens, niet het meest fantastische wat op de xbox verkrijgbaar is, maar wel mooi. Ook erg detaileerd.

    [​IMG]
     
  20. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat die screens er wel erg gelikt uit zien, nu maar hopen dat ze niet alleen aandacht hebben besteed aan de qualiteit van de grapichs maar ook aan de gameplay.
     

Deel Deze Pagina