help ik kom nie verder bij sancuary hall 1 ofzoiets daar staat zo'n steen en daar ontbreekt volgens mij een steen wat moet je daar doen?? help!!!
volgens mij staat er ook nog zo'n groot kruis, daar moet je dan achter staan en vervolgens die omver slaan.
volgens mij is hij al verder waar die grote steen staat is ook een klein kamertje met verfspullen daar ergens in de muur is een geheim vak als je dit vind kom je weer verder
In dit geheime vakje ligt een steen en die moet je doen op die grote steen plaatsen en gaat iets open.
en als je die verborgen steen pakt komen er 2 bewakers aan lopen. gooi ze omver met een paar werpmesjes, zet de steen in het standbeeld en er gaat een deur open. loop er doorheen en wat zien we dan? -level completed-
Volgende keer even eerst zoeken voordat je een nieuwe thread aanmaakt Sanctuary hall en ook de vraag die jij stelt is al in meerdere threads behandeld en ook beantwoord. zoals hier bijvoorbeeld Bij verdere vragen over sanctuary hall graag verder gaan in die thread. In ieder geval succes met XIII