He ik heb sof2 op de kop weten te tikken voor het live component, de sp laat me koud. Mijn vraag is dan ook hoe is de MP via live? - Zijn er veel servers? - Wordt dit spel nog online gespeeld? - Downloadble content ? - Hoe zijn de maps uitgewerkt? - Zijn er leuke gametypes? - Zijn de GRPX in de Mp ook zwaar kut? Als iemand van jullie dit leest en de game nog eens wel doen voeg mijn gametag ff toe dan kunnen we een keer online slachten hahahah lijkt me wel wel leuk zo,n 'Nobrainer' mzzzzzl thnx voor de info
Ja het zijn best leuke maps en gametypes, zekers ook wel de moeite waard voor online play, er zijn ook nog best wel veel servers voor deze game... en je heb gelijk over de Sp die zuigt zwaar...
Je hebt het spel zelf toch ook... Dan ga je toch gewoon zelf online om te kijken wat voor gametypes erin zitten, of er d/l content is etc
@ThaLikz Nee ik heb het spel gekocht maar hij komt zaterdag pas binnen vandaar. (xbazar) Zijn er ook Scoreboards?
Ohh, dan is het goed Nope geen scoreboards. Max aantal spelers, volgens mij ook 16, maar zeker weet ik het niet meer. Verder heb je ook nog d/l content, een aantal nieuwe maps. Spel valt eigenlijk erg tegen op Live. Levels, wapens etc zijn wel leuk enzo, maar gameplay valt vies tegen (tenminste vond ik). Ik speel het spel bijna nooit meer op Live en heb het eigenlijk ook nooit veel gedaan, maar misschien vind jij het wel leuk