Zoals in titel, het beeld staat te ver naar echts bij splinter cell. bij sommige games heb ik dit wel eens vaker gehad. Het beeld op de t.v. kan ik niet verzetten, en in SP PT kan ik ook nergens in een menu komen om het te verzetten. Iemand hier nog meer last van. Ik gebruik een advanced scartcable byetheway.
Topic staat verkeerd, na ruim 2 jaar moet het toch onderhand wel duidelijk zijn dacht ik zo Heb je het alleen momenteel alleen bij Splinter Cell PT, of ineens bij al je spellen?
First, is het zo dat je dat bij spellen heb die ook de unreal engine gebruiken? Ik heb zelf een dunne zwarte balk aan de rechterkant van mijn scherm.. O.a. bij rainbow six, deus ex, splinter cell 1&2. schijnt te liggen aan de combinatie adv scart kabel + tv. Wat je kan proberen : - normale scart gebruiken - in de andere scart ingang doen Groeten Ewout
Tnax ewout, Ik probeer het ook even op een andere tv, maar zonder scart heb ik niks aan mijn 5.1 set. Heb jij ook een wat oudere tv ?
@firstblitzer ik kan me niet zo snel een spel bedenken wat bij niet het hele scherm vult maar bij Splinter Cell PT heb ik aan allebei de kanten van het beeld wat ruimte over....beetje vreemd en zover ik het kon zien kan ik dat in het spel ook niet veranderen. (maar het is maar een klein beetje dus het valt te verwaarlozen..trouwens vet spel!
Ligt niet aan de advanced scart kabel, want ik gebruik de standaard kabel en ik heb het helaas ook...