1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

memorycards

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SoMaluM, 25 mrt 2004.

  1. SoMaluM

    SoMaluM Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    memortcards

    hallo iedereen,

    voor als dit in het blad komt, ga zo door. ik heb echter nog wel een vraagje waar wij hier echt niet uit komen: achter op een speldoos staat wat het spel ondersteunt; maar bij negen van de tien spellen staat er dat een memorycard niet word ondersteunt, of er staat '15 blocks'. wat houdt dit in?
    alvast bedankt

    SoMaluM
     
  2. SoMaluM

    SoMaluM Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
     
  3. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    15 blocks betekent hoeveel ruimte een savegame inneemt op je memo card. Klinkt een beetje gaar dat een memo card niet ondersteunt wordd
     
  4. SoMaluM

    SoMaluM Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    [maar hoeveel blocks gaan er eigenlijk op een card? en kijk ook eens achterop het doosje bij PGR2, het balkje met 'memorycard'
    is niet aangevinkt/kruist.]
     
  5. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    een memorycard is 8MB en dat is iets van 500 blocks dacht ik, correct me if i'm wrong
     
  6. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt, ik heb een thrustmaster memory card van 8 MB. Die heeft totaal 502 blocks.
     
  7. Sebas 444

    Sebas 444 SeaS

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    die van microsoft heeft er ook 502 blocks
     
  8. SoMaluM

    SoMaluM Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat is toch heel weinig voor de40 euro die je betaalt voor een Microsoft memorycard!?!?!?
     
  9. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Sommige spellen zie je ook wel eens een # staan. Wat houd dat in dan?
     
  10. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is zo. Je moet er wat voor over hebben wil je er 1 van MS bezitten.
    Maar gelukkig zijn er ook goedkopere alternatieven, die van thrustmaster dus. Die is 10 euro bij Intertoys, misschien zijn er nog wel goedkopere...
     
  11. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Welkom op het forum.
    Zoals je misschien al wel is opgevallen is dit forum onderverdeelt in verschillende subfora waarin je threads kunt plaatsen die bij een subforum thuishoren. Vragen over een spel horen natuurlijk niet in Xbazar thuis maar bij Games Help/Cheats, bijvoorbeeld.
    Een memory card is zoals je zelf wel snapt Xbox Hardware en heeft met Xbox magazine weinig te maken.
    Ik verplaats de thread even voor je :)
    Veel plezier verder op het forum! :D

    [edit]Niet goed gelezen, mijn fout. Ik weet niet wat je in het blad wil hebben maar het leek me dat je thread toch voornamelijk ging over memorycards, daarom verplaatste ik hem *)
    - Meteen typo uit topictitel weggehaald.
     
  12. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben je lief vandaag Dioga ? :)

    Je kan eentje kopen bij bol.com voor 5 euro (+ ... verzendkosten ?) volgens mij van thrustmaster
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, thrustmaster inderdaad, hij is inmiddels 5,99 geloof ik. Verzendkosten 2 euro. Werken prima!
     
  14. SoMaluM

    SoMaluM Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor het eruit halen van de typefout. ik had echt geen idee hoe ik dat moest doen. nu ff over het onderwerp, is het wel veilig om zoiets over internet te kopen? kweet wel dat het maar 6 euro is, maar ik wil hem wel op tijd hebben. en werken die van
    Thrustmaster net zo goed?
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij bol.com (zie paar posts terug) zal je hem niet het goedkoopste kunnen krijgen denk ik. Betalen is wel makkelijk. Zij zenden de zaak met een acceptgiro toe en je betaalt dus na ontvangst van het produkt. Kan niet misgaan :)
     
  16. SoMaluM

    SoMaluM Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt Trickle
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb ook zo'n 'ding' en ik ben nog nooit een game tegengekomen die ik niet op mijn memory-unit kan opslaan ....
    Gta vice city schijnt er een te zijn kan dat ?
     
  18. Legendary W

    Legendary W Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey SoMaluM! ik d8 ik zie je advertentie en ik ga je ff helpen. Ga naar www.ebay.nl daar krijg je nieuwe memory units uit duitsland voor 15 euro! heb ik ook gedaan. mzzl!
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je kan misschien niet in veel spellen rechtstreeks op je mem.card opslaan...maar je kan altijd kopieren vanaf je HDD van je Xbox. gwoon in het hoofdscherm
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Past je liveaccountant ook op een memorycard? Ik heb namelijk een nieuwe xbox gekocht maar wil wel graag me oude liveaccountant bewaren.
     

Deel Deze Pagina