Hij vind de xbox wel maar hij geeft dit als fout: Your game's version is not the same as the server's What the fuck houd dit nou weer in!. We hebben allebei een legale Xbox en SCPT
heeft iemand live en de andere niet toevallig? al lijkt me eigenlijk niet dat er al een patch uit is waardoor je dus een andere game versie krijgt...
Je hebt ook BETA, dat zie ik overal staan. Je moet dus cker weten dat die andere gast ook de echte heb, en geen gedownloade versie die misschien niet compleet is.
Het is maar een spelletje.. Maak je niet druk zeg... Over een paar weken is er vast wel een patch voor te krijgen..
Ik had gisteren eerst een hele tijd offline gespeeld met Splinter Cell PT en hij had gewoon telkens auto-saves aangemaakt en die kon ik ook laden en toen dacht ik ga online spelen toen gaf ie aan "select a profile" ik selecteerde gewoon de profiel waar ik net een paar uur mee had gespeeld en toen stond er dat mijn save file corrupt was en toen kon ik niet op Live komen....heel vaag nog nooit meegemaakt de 2 keer dat ik op live probeerde te komen moest ik natuurlijk weer mijn profiel selecteren maar nu kwam er een optie bij "restore save file" ofiets dergelijks en toen kon ik gewoon op live en heb sinds dien geen problemen meer gehad....
Ja dat had ik ook kon je weer helemaal opnieuw beginnen Klote is dat:{ Maar voor de rest is het een topie game Maar ik heb nu twee profielen aangemaakt een voor multy en een voor singelplayer Dus dat probleem heb ik opgelost
Doe me een lol, ik loop al weken op de game te wachten en ben net weet ik hoe lang bezig geweest om die tv van een maat hiernaartoe te krijgen. over een paar weken komt heus wel een patch
bij mij update hij het niet. geeft aan: ''x-box live is not responzing (OFZOIETS) ". Dus ik kan nog niet MULTIPLAYER. En daarom heb ik het gekocht...
Sterker nog die patch is er al. Gelukkig heb ik nog een starterkit en wil die maat van mij binnenkort ook op live. Als je geen live hebt ben je dus gewoon de lul. beetje slordig vind ik Hij kan op slot
Bij mij deed de patch het wel en ik heb ook een tijd gespeeld (2 uur ), maar nu kan hij xbox live weer niet vinden... Ook zijn er heel veel servers die je vind dicht. Het wel bekende ' The game session is no longer avaibele' schermepje... Valt me tegen ubisoft! Ene, oh ja... HEt spel ligt nog niet in de winkel of er is alweer een patch uit. En ik wil zaterdag system linken en dat kan dus gewoon alweer niet. Spoiler F*ck this sh*t
hebben jullie (die hem dan al hebben) hem dan via GCshop. want ik was bij de music store ene daar hadden ze hem al...
ook hetzelfde probleem maar ff offtopic : er staat op het hoesje multiplayer voor 4 spelers waar kan ik dat vinden volgens mij zit dat er nie op.
Rutger en ik hebben het vandaag gelinkt en wij hadden hetzelfde probleem; Your version is not the same as the server's. Zo hebben we dit opgelost: We hebben Rutgers save (hij heeft dus xbox live en hij is gepatcht) op mijn memori-unit opgeslagen en daarna ScPt van z'n harddisk gehaald, en toen deed ie het wel ! (na afloop weer z'n goede save-file op z'n harde schijf gezet)
En thuisgekomen hebben we weer bij mij de patch geinstaleerd. Maar toch een rare manier, dat moet makkelijker kunnen!