Thrustmaster Modena NFS underground

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ghansje, 25 mrt 2004.

1. Ghansje

Ghansje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Vandaag heb ik een Thrustmaster 360 Modena Racing Wheel gekocht. Nu dacht ik even leuk te gaan racen met nfs underground. Niet dus. Het stuurt verschrikkelijk, ik moet het hele stuur omdraaien om maar naar rechts en links te gaan gedoseerd sturen is er dus niet bij. Is mijn stuur wiel niet goed of heeft iedereen dit probleem?

2. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet zoveel verstand van die stuurtjes
    maar moet je hen niet eerst calibreren net zaols een gun

3. Ghansje

Ghansje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou niet weten waar het in het spel kan, daarnaast probeer ik het in sega gt online 2002 waar je normaal gesproken wel kan kalibreren nu dus ook niet

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je de gevoeligheid instellen; waarschijnlijk is dat ergens tussen de opties. maak je joystick gewoon wat gevoeliger en dan moet het wel lukken.

5. Ghansje

Ghansje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die gevoeligheid kan ik ook nergens vinden..

6. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Sensetivity (iets wat daar op lijkt) ?

7. Ghansje

Ghansje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook niet

8. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, ten eerste, ik heb dat stuur ook, en dat stuur is niet gemaakt voor NFS Underground.

Het stuur is wel gemaakt voor spellen als F1 2002, F1 Career Challenge. Spellen met veel bochten (zoals NFS) lukken niet zo goed met dat stuur. Zoals ook hier: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=reviews&id=12 te lezen is.

Verder heeft dat stuur 3 standen, er zit een zwart knopje op dat stuur, als je daarop drukt gata er een lampje branden, in de handleiding staat dat als het lampje rood wordt het stuur makkelijk stuurt oranje minder makkelijk enz.

9. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Als je iets beter op het forum had gezocht, had je kunnen weten dat het Modena stuur niet echt goed is...
    De Joytech had een betere keus geweest;)

10. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Thrustmaster Modena is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, deze is het slechtste stuurtje uit mijn collectie. Ik hier dan ook de F1 Williams van Joytech aangeschaft.

Zijn er mensen die het Joytech stuurtje gebruiken bij DTM Racer, zoja wat zijn jullie ervaringen hiermee, zelf vind ik het waardeloos, de auto's zijn in geen enkele gevoeligheids stand onder controle te houden

Deel Deze Pagina