Hallo, Ik wil een kanaal op Quakenet, met de bot L. Ik heb in de FAQ bij Quakenet.org gekeken, maar daar staat dit: "Merk op dat je tenminste gedurende 2 uur geopped moet zijn in het kanaal en dat er naast jou ook nog 3 andere personen in het kanaal aanwezig moeten zijn." Ik heb echter wel 4 uur ge-opped geweest, met in totaal 4 andere mensen. Nou is mijn vraag, is dit iemand al gelukt? Met vriendelijke groet, Daniel
Heb je hem wel aangevraagd? Niet elk kanaal waar je 2 uur geopd bent en waar 4 mensen in zitten krijgen automatisch een L, je moet hem wel aanvragen.
Draadje hoeft zeker niet dicht, want niemand heeft er nog wat van geleerd... Nu wil ik het wel s leren (ben nu echt into mIRC ), hoe kan je het aanvragen??
Ja, klik op "Services" , AUTH jezelf, type je kanaal in waar je L in wil hebben, en binnen enkele secondes heb je em! Mits je er 2 uur met totaal 5 mensen in heb gezeten (volgens mij)
ik heb bot L al voor mn eigen channel net gekregen.. Maar kan iemand de commands kort uitleggen voor bot L ? op quakenet.org staat het: 1. raar uitgelegdl; 2. in het engels (niet dat mn engels slecht is ) alvast bedankt
Zoiets? [20:46:26] -> *L* help [20:46:27] -L- Following commands are available to you [20:46:27] -L- See help <command name> for more information [20:46:27] -L- ------------------------------------------------ [20:46:27] -L- whoami - Tells you your user information [20:46:27] -L- whois - Tells you who someone else is [20:46:27] -L- chanlev - Lists and sets channel flags [20:46:27] -L- adduser - Add a user to a channel [20:46:27] -L- removeuser - Remove a user from a channel [20:46:27] -L- showcommands - Lists commands available to you [20:46:27] -L- op - Gives you mode +o for channel [20:46:27] -L- voice - Gives you mode +v for channel [20:46:27] -L- invite - Invites you to a channel [20:46:27] -L- setinvite - Makes L enforce +i on a channel [20:46:27] -L- clearinvite - Stops L enforcing +i on a channel [20:46:27] -L- recover - Recover a channel (deopall/unbanall/clearchan) [20:46:27] -L- deopall - Deops every user on channel [20:46:27] -L- unbanall - Removes all bans from channel [20:46:27] -L- clearchan - Clears all channel modes [20:46:27] -L- version - Tells the current L version [20:46:27] -L- welcome - Channel welcome message