Ghost Recon Island Thunder clan/groepering

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Gameholic, 14 mrt 2004.

  1. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon/ Rainbow six 3 clan/groepering

    Beste forumbezoekers...

    Zoals in vele topics gezien en op andere fora zijn er klaarblijkelijk wel specifieke Ghost Recon clans. Maar vreemd genoeg zie je weinig (nederlanders) van deze mensen online.

    Het stoort mij dan ook om altijd goeie games te zoeken (in Ghost Recon: IT) of aan te maken, aangezien het hoofdpubliek uit Amerika komt.

    Daarom ben ik op zoek naar een clan/groepering die voornamelijk Ghost Recon Island speelt en Rainbow Six 3, of sterker nog, ik ben als alternatief van plan om een clan te creeren, maar deze clan/groepering houdt zich dan bezig met cooperatieve gameplay.

    Misschien dat iemand van een clan dit leest, of dat er geinteresseerden zijn die Ghost Recon Island Thunder ook zwaar diggen, maar ook van dezelfde mening zijn dat er gewoon weinig mensen online zijn.

    Ik zoek de mensen die van military strategy/shooters houden en die dus ook realistisch willen spelen, ipv dom fraggen en arcadey spelen. Hiermee samen een clan/groepering vormen om ze de gameplay naar een hoger punt te brengen! ;)

    Groeten
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  2. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op zich wel interesse
     
  3. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij (Indi-D) zit in een groep genaamd dutchghosts (geloof dat de naam zo is). Dat is een clan die het allemaal wel zeer serieus neemt (mij beetje te serieus) maar goed als je er van houdt.

    neem is een kijkje op hun website www.dutchghosts.nl
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Mja, ik heb GR:IT nog niet, maar wel RS3, ben misschien wel geinteresseerd om te joinen. Als het maar geen ramp is als je eens niet kan meedoen aan een clanwar ofzo.
    Greets
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb GRIT en RBS3... en heb eigenlijk ook wel interesse...
     
  6. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    www.clanwarsuk.net Dat zijn een hele groep mensen die Ghost Recon Island Thunder spelen, veel voor de lol maar er is ook een competitie waar de winaars een spel krijgen. neem een kijkje op het forum en je krijgt daar vanzelf allemaal links naar clan sites en mensen die veel spelen.
     
  7. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dit komt wel goed als ik dit zo zie :p

    Nou waar het mij vooral om gaat is dat je een vaste groep hebt waar je games mee speelt. Of dat nu Firefight is in Ghost Recon: IT of Terrorist Hunt in Rainbow Six 3. En natuurlijk ook eventueel tegen een andere clan, maar dan meer vriendschappelijk.

    De essentie van deze clan/groepering moet voor mij zijn, dat je duidelijk allemaal 'rollen' hebt in het team. Eentje is teamleader enz enz. Je rent dus niet zomaar in je eentje rond, maar je speelt echt samen en communiceert ook samen. Daarmee heb je gewoon vele leukere speelervaringen. Want als je vaak met mensen speelt die je niet kent, gaat iedereen zijn eigen gang maar. En dat vind ik zo jammer in games zoals Ghost Recon en RBS3.

    Ik heb in het verleden in meerdere clans gezeten (pc dan en een keer een PS2 clan met SOCOM U.S. Navy Seals) en heb zelf dan ook niet megabehoefte om verplichte wars of andere games te spelen. Iedereen speelt in een team, onder dezelfde naam, met verschillende rollen en we spreken gewoon af op welke tijdstippen we een keer spelen en anders zien we het wel. Daarom wil ik het ook geen echte CLAN noemen maar meer groepering dus. Een echt team vormen.

    De naam en dergelijke komen er nog. Daar ben ik sinds dit weekend mee bezig. Eerst maar eens nieuwe troops regelen!

    :cool:

    Dus Rectal8-ball, -•I©£-BÕÿ, en ruud87, jullie kan ik al eventueel op de lijst zetten tot geinteresseerden? Nogmaals, het gaat om het samenspelen! (en dus ook veel tegen de computer zelf dus het gaat niet om clanladders, wars of dergelijke)

    @-•I©£-BÕÿ" Ghost Recon: IT moet je echt in huis halen ;) de game is zwaar cheap en het speelt wat beter dan Ghost Recon zelf zeg maar.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  8. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke voor alle geinteresseerden:

    De nieuwe Ghost Recon/Rainbow Six 3 groepering/clan gaat heten:

    The 108th S.O.C. oftwel de 108 Speciale Operaties Commando of in het engels The 108th Special Operations Command.

    het betreft een speciale eenheid van het Korps Commando Troepen. Deze hebben speciale taken zoals verkenningen, counterterrorisme, sabotage enz enz. Dit komt goed overeen met de operaties de we spelen in Ghost Recon en Rainbow Six 3.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Live Gamertag: Macho NL..

    Maar hoe bedoel je dan van dat allemaal dezelfde naam?!
    Je kunt je naam toch niet veranderen?
    Of is dat in mogelijkheid in de clan-ondersteunde Live 3.0??
     
  10. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel meer in de zin van , we zijn allemaal verschillende spelers met natuurlijk verschillende namen onderverdeeld in 1 groep snap je?

    En natuurlijk zal dat denk ik wel ondersteund worden in Live 3.0! Maar tot die tijd gaat het puur om te groepering naam en het team.

    Deze week komt de site online! Dus mensen , joinen *)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2004
  11. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk, daar kan ik me compleet bij aansluiten. Wat ik hier uit afleid is dat je gewoon zeg maar een team wil opstellen met speciale tactieken en zo. Dit spreekt mij echt zeer aan, omdat ik het teamverband ook echt mis bij RS3 en GR. Als iemand dood gaat is het niet van hij zit daar maar gewoon pech voor die ander! Ik zou zeer graag bij deze groep willen (de kans dat ik bij de dutchghosts kom, waar ik nu aspirant lid ben , is niet erg groot .dus ik zou hier zeer graag aan mee willen doen!
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb de gewone GR eens een namiddag gespeeld bij een vriend die'm gehuurd had die dag, en toen viel de me eigenlijk redelijk tegen... Maar heb veel (betere?) reacties gehoord van GR:IT, zal'm eens moeten huren ofzo.

    Maar ben wel degelijk geinteresseerd Gameholic, dus let me know als je iets meer weet.
    Greets
     
  13. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    oh trouwens maakt het uit dat ik Island thunder niet heb, ik heb alleen de eerste....
     
  14. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik heb alleen Island Thunder... maar serieus djlaulau, island thunder moet je gewoon kopen joh .. alleen al voor de maps en de downloads.

    Ik speel de laatste tijd zelfs meer Ghost Recon: IT dan RBS!

    hahaha

    ik zal jullie vandaag even toevoegen zodat we een keer kunnen gamen. Bijv met RBS3 dan.

    Ben momenteel nog met de site bezig maar heb nu tentamens dus dat moet even wachten.. Maar zoals djlaulau al zei: het gaat mij PUUR om het TEAMWORK!! :) gewoon samen missies doen, tegen elkaar potjes doen (of samen tegen vreemden) enz enz

    dat maakt het allemaal net wat leuker.
     
  15. xboxlive

    xboxlive Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zekkers wel meej doen gameholic:9
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gameholic, komt er ook iets ivm RS3 (en/of RTCW) co-op/teamplay?
     
  17. Trossarms

    Trossarms Guest

    kheb allebei de games maar met live moet ik nog heel ff wachte
     
  18. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de late reactie; maar zoals ik al vermeld had heb ik tentamens dus erg druk.

    De insteek is en blijft cooperative gameplay. Ik zal vandaag eens even wat mensen toevoegen zodat we es even een potje kunnen gamen. Kijk als je goed op elkaar ingespeeld bent kan je leuke potjes samen spelen.

    groeten!
     

Deel Deze Pagina