Eindelijk na al die tijd is de content van Kotor te downloaden via Live , maar toen ik hem ging downloaden ging hij mijn xbox updaten . Ik ga er vanuit dat hij ook die niuewe content heb gedownload. Nu load ik een savegame in kotor maar niets van de nieuwe content te zien. Moet ik nu gewoon opnieuw beginnen zodat ik wel naar die nieuwe locatie kan?
Helaas ja, ik had er ook last van en toen ik opnieuw begon zag ik hem wel, je moet dus een volledige nieuwe game starten wil je het ruimtestation zien
@ Joris Springer Thnx, tja wel beetje jammer. Ik was al een niewe game begonnen voor dat de content uit was en ik heb ik maar afgewacht tot dat hij te downloaden was, allemaal voor niks maar ja niks aan te doen.
Wat kun je allemaal doen in dat ruimteschip? Ik heb geen live, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat ik nu mis loop (en of het de moeite waard is).
niet veel, vooral voorwerpen kopen hoorde ik, ben er nog niet geweest, eerst wat meer credits verzamelen Ohw en er is een nieuw ras aan toegevoegd.
Ik heb gelezen dat het niet alleen maar een ruimtestation is waar je paar nieuwe dingen kan kopen maar dat er toch meer aan de hand is. Zo niet dan is het gewoon raar van lucasarts om zo lang na de release van kotor pas nu content uit te brengen.