Het is idd vreemd dat oude troep met de originele doos veel meer waard is, wat heb je nou aan die doos? Maarja, dat zal wel getuigen van zuinigheid ofzo en dat de console dan ook nog wel netjes zal zijn..
Ik heb vorig jaar een Amiga 500 verkocht voor 50 gulden, ik heb nog een Amiga 600 staan voor de liefhebber, maar daar ben ik iets meer aan gehecht. Een A600 is hardwaretechnisch een volledig uitgebreide A500 maar dan zonder numeric keypad op het toetsenbord. Hij heeft geen fast-ram maar wel 2 Mb gewone ram. Er zit een 2,5" 40Mb harddisk in en nog wat joysticks enzo en een doos met spellen. Ik heb er een tijdje terug nog wel op zitten gamen, voordat ik de Xbox had welteverstaan. Was wel lache, en wat was zo'n Amiga mooi vergeleken met een 386 toen he?!
Er moet ook nog ergens een Commodore 64 liggen geloof ik met zo'n gigantische 5,25" diskdrive van 60 kilo!!! Als je dan in de andere kant van zo'n flop ook een hoekje uitknipte dan kon je twee kanten gebruiken van de disk, want die waren duur! Hahaha!
Ik kan me ook nog goed herrinneren dat een doosje met 10 Fuji 3,5" floppen 35 gulden kostte en dat was nog een redelijke prijs toen ook! Ik heb laatst een grote doos met die dingen weggegooid, zonde, wat die waren misschien ook wel meer waard geworden?!!
Laatst bewerkt: 30 jul 2002