worden consoles ook meer waard

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MrLaurens, 16 jul 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog wel een nes met does en alles, maar geen mario1 en duckhunt helaas

die doe ik nog wel lang bewaren, dan word hij geld waard.

me neef heeft 2 nessen, hoe hij eraan komt weet ik niet:D

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel wil je

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    479 euro

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat een artikel in de nieuwste Gamequest over ouwe spelcomputers. Misschien heb je daar wat aan (staan ook enkele prijzen).

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop hem...
    Ben verzamelaar....
    Ik bied eenmalig...

F1000,-

Doe je het??

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik probeer een neo geo over te nemen van iemand op het forum, maar volgens mij is hij op vakantie want hij reageert niet meer.

8. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog een werkende Commodore 64 liggen van +/- 20 jaar oud, met de gigantische 1541 floppy-drive erbij, en natuurlijk ook nog de orginele cassette-speler/recorder en geloof 2 joysticks/controllers.. :D

Alleen balen dat ik indertijd mijn 2 bakken vol met (gekopieerde, ja toen al) games op 5,25 floppy heb verkocht.. Ik heb nu alleen nog slechts een paar orginele games erbij.. :mad:

Ik zal binnenkort eens kijken of hij nog werkt (denk het wel).. :)

9. Dudeeee

Dudeeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, bij gamequest magazijn hadden ze voor 50 euro op de rommelmarkt best wel veel dope shit gekocht van oude consoles. dus die dingen zijn geen ene reet waard, en dat woren ze ook niet.

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Het is idd vreemd dat oude troep met de originele doos veel meer waard is, wat heb je nou aan die doos? Maarja, dat zal wel getuigen van zuinigheid ofzo en dat de console dan ook nog wel netjes zal zijn..

Ik heb vorig jaar een Amiga 500 verkocht voor 50 gulden, ik heb nog een Amiga 600 staan voor de liefhebber, maar daar ben ik iets meer aan gehecht. Een A600 is hardwaretechnisch een volledig uitgebreide A500 maar dan zonder numeric keypad op het toetsenbord. Hij heeft geen fast-ram maar wel 2 Mb gewone ram. Er zit een 2,5" 40Mb harddisk in en nog wat joysticks enzo en een doos met spellen. Ik heb er een tijdje terug nog wel op zitten gamen, voordat ik de Xbox had welteverstaan. Was wel lache, en wat was zo'n Amiga mooi vergeleken met een 386 toen he?!
    Er moet ook nog ergens een Commodore 64 liggen geloof ik met zo'n gigantische 5,25" diskdrive van 60 kilo!!! Als je dan in de andere kant van zo'n flop ook een hoekje uitknipte dan kon je twee kanten gebruiken van de disk, want die waren duur! Hahaha!

Ik kan me ook nog goed herrinneren dat een doosje met 10 Fuji 3,5" floppen 35 gulden kostte en dat was nog een redelijke prijs toen ook! Ik heb laatst een grote doos met die dingen weggegooid, zonde, wat die waren misschien ook wel meer waard geworden?!! ;)

Laatst bewerkt: 30 jul 2002
  11. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet allemaal in mint-condition zijn. Geen beschadigingen, verkleurd, kreukels in de doos of manual, compleet, etc....

Ik denk niet echt dat dit soort dingen superveel waard zullen zijn, er zijn er duizenden van gemaakt in allerlei verschillende merken. Gewoon een kastje waar standaard een paar spelletjes op zitten. Wat veel waard is zijn de cart-systemen. Puur omdat sommige carts beperkt werden geproduceerd. Duurste wat ik tot nu toe tegen ben gekomen waren wat carts voor de Neo Geo. Garou: Mark Of The Wolves kan ik in ieder geval niet betalen (prijs voor een nieuwe game). :'-(

Deel Deze Pagina