Ik heb me sinds kort ingeschreven op mobstar.cc (dit is niet als reclame bedoelt) en ik vroeg me af wie daar nog meer allemaal ingeschreven staan, want misschien kunnen we dan met z'n allen een clan oprichten. Je kan hier ook vragen over mobstar stellen, mocht je die hebben.
ik speelde het... maar ik ben gebant, omdat iemand van mijn school mobstar.cc ad gehacked en ik overal de schuld van kreeg. Dus nu speel ik het niet meer
Ik heb me net 10 sec verleden terug aangemeld en moet nog opgroeien dus.. Edit: ik ben het even aan het bestuderen en ik vind het een goed uitgewerkt spel, wel heerlijk eigenlijk nu maar even wat groeien en mensen vermoorden =) Elp
M'n neefje kwam er laatst mee aan. Ik was meteen een beetje verslaafd Gek eigenlijk, want het spel heeft nauwelijks inhoud als non-paying member. Geld verdienen bestaat simpelweg uit om de 2 minuten op een knop drukken. Tenzij je gaat gokken. Dat ben ik op den duur gaan doen; roulette. Met kleine bedragen (100), tot ik iets van 40.000 had. Maar toen was ik dom en ging ik 1000 inzetten. Dan wil je het terugverdienen en zet je 2000 in, dan 4000, dan 8000. En na een paar keer achter elkaar verliezen ben je alles kwijt. Toen had ik er geen zin meer in en ben ik gekapt. Verder willen crews nauwelijks non-paying members. Er zijn leukere internet spellen op het wereld wijde web
Laat het nou net zo zijn dat non-paying members geen crew op kunnen richten. Volgensmij was dat omdat je niet een hogere rank als Hitman kun krijgen, maar je hebt een hogere nodig om een crew op te richten. Zoiets, maar als non-paying member ben je zoooo beperkt in dit spel.
Ik was Non-Paying Hitman met 2,1 miljoen ongeveer RESETTEN ZE HET GELD !!!!!! toen ben ik er maar mee opgehouden
Ik speel Omerta (www.barafranca.com) en dat is volgens mij ongeveer het zelfde als mobstar.cc. Hierbij hoef je gelukkig niet te betalen. Ow je kunt je helaas niet meer registreren....
je kan toch ook georganiseerde misdaden plegen, maar dan moet je met z'n 4en zijn En je kan ook drugs gaan smokkelen weet iemand trouwens wanneer je auto's kan stelen?
Nope, voor georganiseerde misdaden en het stelen van auto's moet je ook paying member zijn. Drugs smokkelen kan ook, maar wederom is dit simpelweg op wat knopjes drukken. Daar komt geen intelligentie aan te pas.