Problemen Rosso Pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cybershooter, 27 mrt 2004.

  1. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een paar dagen een Xbox Rosso Pack, waarbij de bijgeleverde dvd PGR 2 niet werkt. Nu heb ik van de helpdesk van xbox vernomen dat het komt door een productiefout en er veel pakketten niet goed zijn. Wie heeft ook deze ervaring, en hoe lang duurt het voordat ze een nieuw dvd'eetje van pgr2 opsturen?? ik zit namelijk sinds maandag met xbox zonder spellen en kan er tot nu toe niks mee spelen??
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had hetzelfde probleem en had binnen 2dagen een nieuwe. Als je je mail adres hebt opgegeven krijgje een mail zodra hij op de bus is gedaan en dan heb je hem de dag erna.
     
  3. Xboxer13

    Xboxer13 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 2 weken geleden ook het probleem het lag aan mijn xbox de lens was defect kreeg ik nieuwe xbox
     
  4. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, op mijn disk van RainBowSix 3 staat ook een fout, ik gebelt moest hem omruilen in de winkel en dat ging niet. Ik weer bellen om te vragen wat te doen kreeg ik als andwoord dat er nix meer aan te doen was.
     
  5. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Aai, da's balen.
    Ge kunt nog altijd een spel gaan huren voor het lijden dragelijker te maken.:+
     
  6. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan de discs omruilen en zeggen dat ie het niet doet 8)
     
  7. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist nog even contact opgenomen met de servicedesk van xbox en die zeggen dat het tussen de 5 en 10 werkdagen kan duren. Shit, kan ik tot die tijd PRG2 niet spelen, het spel waar ik eigenlijk de xbox voor heb gekocht.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb ook ongeveer 2 weken geleden een rossopack gekocht en ik heb geen problemen. Ik zal dan wel mazzel hebben.*) :p
     
  9. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Titty Twister

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, no probs whatsoever. Heb de set nu een week. Maar dat is wel balen zeg! Ik hoop voor je dat ze het snel afhandelen.
     
  10. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je die game net hebt, dan MOET de winkel jou wel helpen, er zit immers garantie op zo'n spel. Dat MS een eigen helpdesk heeft is fijn, maar als jij er op staat dat de winkel het afhandelt, dan moeten ze wel. Reken er dan wel op dat het even kan duren.

    Als MS je ook niet wil helpen en zegt dat je naar de winkel moet, vraag dan zijn directe nummer, dan kan die winkel hem bellen om te vragen hoe het dan wel moet.

    Welke winkel was het, dan weten wij ook dat we daar niet moeten kopen.
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit hoort in het Hardware & Accessoires forum thuis. Ik verplaats hem ff :)
     
  12. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij een aktie van de PhoneHouse bij de aanschaf van een mobieltje gekregen. Ik heb daar ook contact mee gehad maar die zeggen dat ze bij een aktie niks kunnen doen en dat ze niet zomaar uit een andere doos een correct werkend exemplaar mogen halen. Zij verwijzen mij toch naar MS.
     
  13. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Slechte service van de phonehouse. Jij hebt daar immers dat mobieltje gekocht met het idee dat je er een xbox met werkend spel bij krijgt. Anders had je dat geld als korting kunnen krijgen. Ergens zijn ze je dus wel aan het naaien, zij zijn immers de leverancier van het spel. Phonehouse zijn dus ook oplichters.

    Dan zou de enige niet-nette oplossing nog zijn dat iemand anders "zijn" (dus eigenlijk jouw) game (met kassabon) terugbrengt.
     
  14. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is alleen dat ik niemand in mijn omgeving ken met PGR2 die ook net is gekocht. Maar ik denk dat ik mijn rechtsbijstand verzekering maar in ga schakelen en een advocaat in de arm neem. Dan kunnen ze de proceskosten ook nog vergoeden, dat wordt dan een duur spel voor ze. Dat is kennelijk de enige taal die ze begrijpen. Het begint hier net de VS te lijken, je kan tegenwoordig niks meer normaal regelen zonder juridische stappen te ondernemen.
     
  15. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik aankomende donderdag 5 weken de rosso pack, en nog nooit problemen mee gehad
     
  16. Devlin

    Devlin Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijn Rosso Pack vorige week gekocht bij Dixons...werkt allemaal prima gelukkig...wel matig dat er geen orgineel doosje van PGR2 bijzit maar alleen zo'n papieren hoesje
     
  17. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag van de koerier een pakketje binnengekregen, met daarin voor 60 euro tegoedbonnen van Media Markt. Dus ik ga die bonnen morgen besteden en daar PGR2 voor halen. Dus na een hoop gebel heb ik gelukkig eindelijk morgen een goed werkend exemplaar van PGR2 (hopelijk).
     
  18. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok gedaan en geen oplossing, bij de frs was (zogenaamt) de garantie periode verlopen ik dacht kan dat dan op productie fouten?? Maar goed ik heb geen nieuwe rbs3 gekregen en krijg ik alleen als ik een nieuwe koop:mad:
     
  19. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even bij de site van de consumentenbond waar je evt. nog recht op hebt... In ieder geval even je ervaring plaatsen bij de shop survey van tweakers.net!!

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een maand garantie op zit, maar dat moet je even in de handleiding opzoeken. Probleem is ook dat jij de productiefout niet eerder hebt kunnen ontdekken doordat je niet zo snel zo ver in het spel bent dat je de fout kan ontdekken.

    Eigenlijk zou er een soort omruilservice moeten zijn zoals je ook met de Xbox zelf hebt...
     
  20. Baris Ka

    Baris Ka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er met de Halo packs (dus dat pack waar je Halo, mm3 en 2 maanden Xbox live bij krijgt.) ook zulke problemen?.
     

Deel Deze Pagina