heeft iemand hem al ergens zien liggen voor 10 euro. Ben naar de frs in leidschenhage geweest. maar daar hadden ze em niet
vorige week hier in wijchen (gelderland) ook al niet! ik zal zo weer ff kijken, voor een tientje kan ik hem natuurlijk niet laten liggen!
Vandaag in Alexandrium Rotterdam gekeken, maar ze hadden hem niet. Zal ff iemand langssturen in het mooie Den Haag dan.
Moet je nu even niet doen Het centrum zal erg veel last ondervinden van bezoek aan het paleis. Maar is het niet handig om even gebruik te maken van: K L I K K E N ?
Ben al bij een andere FRS in Rdam geweest, hadden ze hem ook niet. Maar die persoon komt elke dag op CS, dus dat moet geen probleem zijn.
reuze bedankt voor jullie reacties. Ik heb het spel op dit moment al en het is HELEMAAL TOP! Groeten Osram
Ok et is een coole game, kunne julie misschien wat meer over de inhoud vertellen? (Gameplay, Graphics enz..) Lijkt me ook wel een cool spel
he tha-d, Natuurlijk kan ik je alles vertellen. Maar alleen heb je een plaatje onder je naam staan en steeds als ik daar naar kijk krijg ik last van mijn ogen. Sorry, ik kan je niet helpen.
Hallo jongen. Ik loop toch niet op klompen in de randstad. Sorry, Rotterdam heeft mijn voorkeur. Wat voetbal betreft.
deze thread gaat over wakeboarding unleashed niet over voetbal clubs ff ontopic : heeft deze spel lange speelduur?