Ik las laats zoiets op GameSpot.com Een online versie van Metal Slug 3. Heeft iemand verder al iets van deze game gehoord ?
heb ik ook nog nix van gehoord. maar als 't spel uitkomt in de vorm waarin ik het zo vaak heb gespeeld op de arcade kasten, dan wel voor 'n budget prijsje (al gaat 'ie dan online), anders ga ik 'm niet halen. ik bedoel, wie gaat er voor zo'n spel nou de volle mep betalen?
dat is waar volle prijs voor zo'n spel is het neit echt waard, want na 1 keer uitspelen heb je het wel gezien
Tja jij misschien stelletje goddelozen Dit is echt een goede klassieke serie, het is echt erg leuk om te spelen. Keur het niet te snel af alleen omdat het 2D is! Dat heeft echt ook zijn voordelen...
ben bang dat heel gamers zoiets hebben van NEEE ik zelf zit echt ernaar uit te kijken op MS3 te kunnen gamen op de xbox. Ik hoop alleen niet dta iedereen weer zo gaat bitchen over de graphics
Nu de release datum dichterbij komt (voor je het weet is het al mei!), wil ik dit topic ff naar boven trappen. Waarom? Omdat MS één van de toppers van de Neo Geo is (of was, want er worden sinds heel kort geen games meer voor gemaakt zoals jullie wel zullen weten). Gewoon een lekkere shoot and run met humor zoals ik die nooit meer in een game heb gezien. Deze game zal behalve originele missies ook bijv. 10 nieuwe slug voertuigen bevatten, dus het is niet zo dat ze ons 'gewoon' een port aanbieden. Maar ook al was het een directe port, dan nog hoef ik geen moment te aarzelen: KOPEN die hap! Het is dikke fun met zijn 2-en en de replay waarde is hoog. Wat zeg ik: er gaat bijna geen dag voorbij zonder dat ik 'n potje geMetalSlugged heb (meestal deeltje 2)!