Far Cry

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 21 jan 2004.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Auto Balance zorgt ervoor dat de AI bij je niveau blijft. Suck je, dan wachten ze even voor ze op jou schieten. Ben je goed dan wachten niet (lang) om te schieten.

Als je op het strand staat (waar je vandaan kwam) moet je gewoon onderwater gaan en richting boot. Dan in het gat gaan en dan misschien nog boven water gaan, maar dat ben ik al vergeten.

Ik dacht dat die explosieven in het kamp zelf lagen.

2. Pimboy

Pimboy Diehard

Leuk Bevonden:
    1

ik kom dan boven water en zit dan in dat gat. Maar er is geen uitgang, of ik kan niet hooggenoeg springen ofzo...ik ben er ookal helemaal om de boot heen gezwommen maar zonder resultaat :mad:

3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als je in dat gat bent, dan is er onderwater een gang naar links. Neem die en je bent in de boot (na een filmpje).

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    klopt alleen als ik ze gevonden heb waar moet ik ze plaatsen? de deur van de armory gaat niet open en ik kan nergens een pas/ kaart in steken om de deur open te krijgen.

5. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt die boot helemaal afkorten als je wilt, je zwemt naar de 8terkant van de boiot, daar hangt een bootje, die je normaal pas moet pakken als je die hele boot hebt uitgeroeid. Je schiet de kettingen kapot van de boot en je vaart naar et zuiden of zo geloof ik. dan heb je em ook.

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    welk level?

7. menno x

menno x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super spel...

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Het begin van de pier ik ben net geland met een hangglider kom van een heuvel af, moord een kamp uit vind ín dat kamp explosieven en een kaart ik weet wat ik moet opblazen alleen ik kom er niet binnen. de armory moet ik opblazen als destraction voor die dude aan de andere kant van de telefoonlijn zeg maar.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    OP je radar/kaart moet dat normaal aangeduid zijn met een wit bolletje als het in je buurt is, met een witte pijl als het niet in de buurt is.

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    het bolletje geeft de locatie van de armory aan (blauw bolletje)

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet in de armory gaan en die bom op een kist plakken of iets anders, maar je moet ze zeker IN de armory plakken.

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ok bedankt nu alleen nog uitvinden hoe ik die armory open krijg. Kan het niet zijn dat je het kamp moet uitroeien zonder dat er alarm is?

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    * past topic aan op verzoek van The Answer :cool:

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    nee, je meot via de achteringanfg of zo

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    thanx voor de info maar ik moest gewoon door de deur. Ik ben begonnen bij een eerder checkpoint en heb die dus over nieuw gespeeld nadat ik dit gedaan had heb ik opnieuw het kamp uitgeroeid (met alarm) en wonder boven wonder ging de deur dit keer wel open. Binnen moest ik idd gewoon een explosiefje plakken. Kortom het was gewoon een nare bug ik hoop niet dat er meer in zitten.

16. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm ik heb 400 mhz met een Voodoo 2.Is dit goed genoeg voor het spel om te spelen? :+

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Waarschijnlijk niet, maar ik zeg altijd: "Wie niet waagt, wie niet wint."

Nu ernstig. Het minimale systeem volgens het handboekje is:
    Windows 98 SE
    Pentium 3 1Ghz/AMD Athlon 1Ghz (1000+ dus)
    256MB
    4GB ruimte op harde schijf
    Geforce 2 64MB/ ATi Radeon 8500
    DX9 compatibelle geluidskaart
    4x DVD of 16x CD-ROM
    64 Kbps upstream om te spelen/512 Kbps downstream om acht spelers te hosten (die is voor de multiplayer natuurlijk)

18. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    De cd van FC in je drive stoppen is al overkill voor zo een systeem:eek:

Spijtig maar waar, als je dit wilt spelen zul je toch over een monsterpc moeten beschikken.

19. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe.. als je hem op dat systeem wilt draaien, wil hij volgens mij op elk bestaande pc draaien 8)

Ik zit nu bij Level 6 en vind het tot nu toe een prachtige ervaring. Heb nog weinig multiplayer gespeeld omdat anders een beetje de omgevingen verklapt worden die in de Singleplayer voorbij komen. Nu heb ik telkens in de singple player het oehhhh en ahhhhh gevoel :cool: :9

20. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond het spel op zich wel leuk, maar vanaf het noment dat die monsters komen vind ik het niet leuk meer. Het is ook veel te moeilijk dan, 1 klap en je bent dood... En je kan makkelijk een magazijn leegschieten in die gasten voordat ze een keer omgaan.

Deel Deze Pagina