Auto Balance zorgt ervoor dat de AI bij je niveau blijft. Suck je, dan wachten ze even voor ze op jou schieten. Ben je goed dan wachten niet (lang) om te schieten. Als je op het strand staat (waar je vandaan kwam) moet je gewoon onderwater gaan en richting boot. Dan in het gat gaan en dan misschien nog boven water gaan, maar dat ben ik al vergeten. Ik dacht dat die explosieven in het kamp zelf lagen.
ik kom dan boven water en zit dan in dat gat. Maar er is geen uitgang, of ik kan niet hooggenoeg springen ofzo...ik ben er ookal helemaal om de boot heen gezwommen maar zonder resultaat
Als je in dat gat bent, dan is er onderwater een gang naar links. Neem die en je bent in de boot (na een filmpje).
klopt alleen als ik ze gevonden heb waar moet ik ze plaatsen? de deur van de armory gaat niet open en ik kan nergens een pas/ kaart in steken om de deur open te krijgen.
Je kunt die boot helemaal afkorten als je wilt, je zwemt naar de 8terkant van de boiot, daar hangt een bootje, die je normaal pas moet pakken als je die hele boot hebt uitgeroeid. Je schiet de kettingen kapot van de boot en je vaart naar et zuiden of zo geloof ik. dan heb je em ook.
Het begin van de pier ik ben net geland met een hangglider kom van een heuvel af, moord een kamp uit vind ín dat kamp explosieven en een kaart ik weet wat ik moet opblazen alleen ik kom er niet binnen. de armory moet ik opblazen als destraction voor die dude aan de andere kant van de telefoonlijn zeg maar.
OP je radar/kaart moet dat normaal aangeduid zijn met een wit bolletje als het in je buurt is, met een witte pijl als het niet in de buurt is.
Je moet in de armory gaan en die bom op een kist plakken of iets anders, maar je moet ze zeker IN de armory plakken.
Ok bedankt nu alleen nog uitvinden hoe ik die armory open krijg. Kan het niet zijn dat je het kamp moet uitroeien zonder dat er alarm is?
thanx voor de info maar ik moest gewoon door de deur. Ik ben begonnen bij een eerder checkpoint en heb die dus over nieuw gespeeld nadat ik dit gedaan had heb ik opnieuw het kamp uitgeroeid (met alarm) en wonder boven wonder ging de deur dit keer wel open. Binnen moest ik idd gewoon een explosiefje plakken. Kortom het was gewoon een nare bug ik hoop niet dat er meer in zitten.
Waarschijnlijk niet, maar ik zeg altijd: "Wie niet waagt, wie niet wint." Nu ernstig. Het minimale systeem volgens het handboekje is: Windows 98 SE Pentium 3 1Ghz/AMD Athlon 1Ghz (1000+ dus) 256MB 4GB ruimte op harde schijf Geforce 2 64MB/ ATi Radeon 8500 DX9 compatibelle geluidskaart 4x DVD of 16x CD-ROM 64 Kbps upstream om te spelen/512 Kbps downstream om acht spelers te hosten (die is voor de multiplayer natuurlijk)
De cd van FC in je drive stoppen is al overkill voor zo een systeem Spijtig maar waar, als je dit wilt spelen zul je toch over een monsterpc moeten beschikken.
Hehe.. als je hem op dat systeem wilt draaien, wil hij volgens mij op elk bestaande pc draaien Ik zit nu bij Level 6 en vind het tot nu toe een prachtige ervaring. Heb nog weinig multiplayer gespeeld omdat anders een beetje de omgevingen verklapt worden die in de Singleplayer voorbij komen. Nu heb ik telkens in de singple player het oehhhh en ahhhhh gevoel
Ik vond het spel op zich wel leuk, maar vanaf het noment dat die monsters komen vind ik het niet leuk meer. Het is ook veel te moeilijk dan, 1 klap en je bent dood... En je kan makkelijk een magazijn leegschieten in die gasten voordat ze een keer omgaan.