Verhaal Splinter Cell

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 28 mrt 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb splinter cell deel 1 en 2.
    Maar nu ik deel 2 heb, speel ik 1 niet meer. Ik was gekomen totaan het begin van Abbattoir
    (tv uitzending van hostages die gekilled worden)

Kan iemand mij het verhaal vanaf dit punt uitleggen/vertellen?

en dan meteen ook de bonus levels a.u.b. :p

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het verhaal van deel 1 heeft helemaal niks te maken met het verhaal van deel 2. Dat zijn twee totaal verschillende scenario's. Dus je hoeft het verhaal van Splintercell 1 niet te kennen om het verhaal van Pandora Tomorrow te begrijpen :)

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar ik denk dat hij het gewoon wilt weten, afgezonderd van elkaar....

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Vanuit abbatoir ga je naar eh.... CHinese Embassy 2 waar je nog wat gegevensmoet verzamelen en die kolonel moet ontvoeren. Daarna ga je naar het laaste level, presidentel palace. Je moet daar de president killen, en de ark te pakken krigjen. Dan heb je het verhaal uitgespeeld. Verder waren er nog een paar download missies, maar die hoorden niet bij de verhaallijn.

/Mod Spoilertags toegevoegd - Darkwing

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik kan het je wel uitleggen, maar ik wil je ook graag helpen met het behalen van Abbattior, want er zijn nog best veel levels die je daarna kan spelen :)

6. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op het einde van Abattoir kom je bij een soort van schuur waar je een drietal Amerikaanse soldaten en een drietal Aziatische overheidsmannen of dergelijke gevangen zit. Nadat je echter met ze gepraat hebt komen er een aantal soldaten op je af. Uiteindelijk komt er zelfs Grinko, de kale handlanger van Nikoladze, langs. Als je deze dood komt de missie ten einde.

Vervolgens ga je terug naar de (Chinese?) ambassade waar je hiervoor was om wat info van die generaal die met Nikoladze samenwerkt, te verkrijgen.

Hier na ga je naar het presidentieele paleis in Georgie om alle informatie over de Ark (massa-vernietigings wapen) te bemachtigen en Nikoladze uit te schakelen. Ondertussen zijn er ook een aantal soldaten van een naburig land of andere politieke partij in het paleis. Deze gooien roet in het eten als je Nikoladze net aan het ondervragen bent. Doordat iemand van Third Echelon alle lichten uitschakeld weet Sam echter te ontkomen. Als snel kom je in een open plek in het paleis waar je van een afstand Nikoladze ziet die ondervraagt wordt door soldaten. Na hem van deze afstand een kogel door zijn kop gejaagd te hebben weet Sam op spectaculaire wijze te ontsnappen en vervolgens is alles weer koek en ei. Totdat Fisher een telefoontje krijgt van Lambert natuurlijk...

De bonus levels zou ik niet kunnen uitleggen omdat ik geen Live/Classic versie heb. Ik kan me wel vaag herinerren dat je in Kola Cell
    die hacker die voor Nikoladze werkt (Masse) uit de weg ruimt.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    die missie van dat je die president moet killen is vet gruwelijk vind ik:D

/Mod Spoilertags toegevoegd - Darkwing

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Let er a.u.b. even op of je geen dingen uit het verhaal zomaar verklapt. Gebruik daarom de spoiler-tags zoals hierboven als je iets over de verhaallijn kwijtwilt.

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, mischien dat ik deel1 nog wel wil uitspelen Nadat ik klaar ben met 2 :p.
    mijn vragen zijn beantwoord, dus deze thread kan dicht.

Deel Deze Pagina