Hallo, kan iemand mij helpen, ik zit met Ninja Gaiden vast in level 3. Ik heb op een gegeven moment aan zo een ding gedraaid, dan gaat een dus op die schip naar beneden. Wat moet ik dan doen, ik loop door die hele schip maar kan niet bij de overkant komen. Groetjes
Ik vrees dat niet veel mensen Ninja Gaiden nog hebben.......hij komt pas over 2 maanden uit..... maar kijk eens in een walkthrough op Internet.
Waarom hacker? Hooguit "modder" of "importeur" .. ^^ keke Maar ik zou je aanraden om gewoon op internet een walkthrough te zoeken, of je vraag even in de ninja gaiden thread zelf te stellen, er zijn wel een paar mensen die hier op xbw het al gespeelt hebben..
Er bestaat ook zoiets als een NTSC Xbox. Maar je idd het best een online walkthrough omdat praktisch niemand hier die game al heeft. Gamefaqs is een goede walkthrough site.
hey man ik heb hem ook ik ben chapter 12 maar je moet aan kabel hangen en naar overkant stroom uit doen en richting baas laters
Idd touwtje naar de overkant. Maar wel eerst de vijanden aan de overkant neerschieten anders zal dat nog wel even pijn doen.(Ben nu in chapter 12)
en in level 4 weet iemand waar ik de ticket kan vinden voor de club en je kan er ook een nieuw wapen krijgen in het steegje ,maar kan niet vinden waar ik precies moet zijn
Op Gamefaqs staat een zeer goede walkthrough... Maar om je vraag te beantwoorden, je moet wat kopen in de winkel (maakt niet uit wat) waarna je de ticket er bij krijgt. Het "geheime" wapen kun je krijgen door tegenover de club drie keer een wall jump te maken in het zig-zag steegje.
ja ik had het al op mijn eigen houtje gevonden,wilde weer wat te snel antwoord op mijn brobleem hebben hahaha maar toch bedankt voor de hulp
Waarom jat je me avater nerd??! /Mod Graag ontopic blijven. Als je een probleem heb, moet je hem even een PM sturen. Alvast bedankt - Jerhui
Volgens mij heb ik dit geheime wapen gemist, was in de veronderstelling dat dit die nunchaku was. Over wat voor geheim wapen praten we
het geheime wapen is een werpster met boemerang effect dit krijg je bij de club waar je het kaartje nodig hebt,het wapen ligt in het steegje via de muren moet je omhoog gaan en dan zie je het xbox logo en daar krijg je het wapen