Mijn bedoeling van deze thread is dat iedereen zijn leuke verhalen van online verteld. aangezien dat niet iedereen MP heeft, mogen de singleplayer verhalen ook wel. Het is dus de bedoeling hier je leuke ervaringen te vertellen. Bijvoorbeeld: Ik zit achter die box, komt er een wachter aan. Hij kijken met dat licht, maar ziet me niet zitten. Daarna ben ik snel de andere kant op gevlucht terug naar me maatje. Zo ongeveer (excuses als er al zo'n soort thread bestaat).
Steeds als ik online een merc beet wil pakken slaat hij hem en ben ik de lul. Maar mijn mooiste moment was toch wel de eerste keer dat ik een merc van boven besprong. Is niet zo spectaculair, maar heb het vandaag voor de eerste keer online gespeeld. Ga er zo weer mee verder.
toen ik samen met SplinterX de Single Player aan het doen was: Eerst een boefje neerslaan en hem dan 'prongelijk' in het water leggen en dan even later erachter komen dat hij is verdronken (en je mocht niemand doden)
Oh, was toen je missie mislukt, ik gooide ook iemand achterover (door je gun te pakken als je iemand draagt) de trein uit en dat mocht wel.
Dat was echt heel droog, deden we dat, in 1 x mission failed. Wij echt zo van WTF we hebben niks verkeerd gedaan, en daarna zei ik, hmmmm een verdronken terrorist is ook dood, Maarja gelukkig was ut net na een checkpoint, dus viel nog mee!!
Mijn leukste ervaring is denk ik wel in warehouse toen ik nog 1 ding moest hacken en mn teamlid was dood. Ik zat op zon stellage in sector 3 en toen liep er zon gast langs... ik spring achter hem en breek zn nek. Zn vriend liep toevallig net daaronder en ik sprong zo op zn hoofd Dus toen nog net binnen de tijd dat ding gehackt EDIT: eigenlijk heb ik veel meer leuke dingen gehad en is dit ook niet de leukste denk ik. Had er nl. ook 1 dat ik hem in een gat duwde en daarna op zn hoofd sprong
Mijn mooiste moment is dat ik SC niet op Live kan spelen omdat mijn internet te sloom is!! Echt suuuuper vetttt!! maar ff serieus, ik zou in de single player niet precies weten welk moment ik nou het "leukst" vind maar het is altijd weer geweldig om die guards één voor één om te leggen, zonder dat iemand het merkt. Of een fles op iemand z'n hoofd breken altijd leuk.
met de demo in het trein level. Ik had zo'n deur opengezet omdat ik er doorheen wilde om naar buiten te gaan, had ik hem niet dichtgedaan. Loopt er laterna zo'n mannetje voorbij, flikkert die naar buiten en is het mission over want je mocht geen lethal force gebruiken.
ff vraagje ik vond de singleplayer van splintercell (nummer 1dus) niet zo geweldig. Is puur omdat ik niet zo dol ben op zulke games geef mij maar een 3d shooter weet je wel like RTCW enzo.. maar vind ik dan de Multiplayer van SC PT wel leuk? is dat nou heel anders dan de singleplayer enzo?