Hallo, In prince of persia krijg ik de father niet verslagen wat ik ook doe ik schijn geen damage te doen. iemand tips?
ja al helemaal door gelezen maar wat er in staat werkt ook niet. ben pas 45 minuten aan het slaan ofzo..
je moet gewoon de hele tijd blocken en als hij even niet slaat moet je slaan en timen wanneer hij niet blockt, ik heb hem meteen in 1 keer verslagen dus zo moeilijk is 't niet
maar hoe zie je dat tie niet blokt ik ben letterlijk al 45 minuten aan het rammen en echt helemaal niks, ik hoor alleen maar het geluid van metaal op metaal. 10 minuten over hem heen springen en in de lucht slaan werkt ook niet.....
je kan ook blijve rollen naar de zeikanten om hem heen rollen over hem heen springen enal en blijve slaan zo heb ik hem gehaald en was een eitje
huh, vaag ik heb hem gewoon in 1 keer verslagen. ik hoefde niet eens als een gek om hem heen te springen en rennen enzo ik kon gewoon stil blijven staan en hele tijd blocken en als hij net geslagen had meteen op hem inhakken. zo moeilijk lijkt dat me niet :{
Het meeste wat hier bovenstaat werkte bij mij niet. Je moet de linker analoge stick naar voren duwen en dan slaan als hij z'n zwaard naar achteren doet. Dan raak je hem wel. Ik merkte dat ook pas na een uur of 2 proberen.
Over hem heen springen en dan in zn rug meppen... of via de muur springen... je raakt hem op deze manier heel makkelijk. En ga me nou niet vertellen dat dat niet werkt bij jou, want mijn spel is hetzelfde als jouw spel.... gewoon blijven rammen.
Het werkt dus niet bij mij, ik ren naar hem toe druk op a en spring over hem heen druk in de lucht op x of y en sla hem in de lucht. Al honderde keren gedaan niks nada nopes