Need for Speed Underground

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iron_Maiden, 26 mrt 2004.

1. Iron_Maiden

Iron_Maiden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zaterdag Need for Speed Underground gekocht voor de XBOX. Ik had hem al voor de PC maar op de XBOX speelt NFSU veel beter vind ik :) Ik heb 70% gehaalt van de 111%. Maar wat ik eigenlijk wil vragen: Ik heb al een paar keer gehad dat ik een race heb gewonnen en dan staat er bev. Je hebt de Nissan Skyline vrijgespeeld. Ga je in het wagenpark kijken en dan staat hij er niet tussen!?!?! Dit is me al zo'n 4 of 5 keer overkomen (wel met verschillende wagens natuurlijk) ligt dit aan mij of is dit een fout in het spel? Wie kan het mij vertellen...

2. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bepaalde auto's kun je niet in de UNDRGRND-mode (moest ff) spelen, alleen in de quickraces.

Staat btw in verkeerde forum.

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    :cool: jep nie alles kan je in undrgrnd-mode spelen maar dan heb je de auto nog wel }:]

oja voortaans ff kijken waar je je post zet

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    P.S.: Het is niet precies 111%, meer zeg ik niet....kom je zelf wel achter :cool:

5. Iron_Maiden

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik dit in het verkeerde forum heb gezet. Maar ik heb het gezien ja. ik heb nu 81% gehaald, met de Nissan Skyline wat is die vet zeg! Ik hoop trouwens dat hier een vervolg op komt want dit vind IK eigenlijk nog mooier dan GT3 en PGR2 bij elkaar. Vooral omdat je van normale wagens die eigenlijk iedereen kan kopen echte vette wagens kunt maken

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, het ligt precies aan je smaak. Ikzelf zou PGR2 kiezen nu ik hem heb. Maar mijn broer is helemaal gek van auto's en het ombouwen daarvan. Dat was ook zijn tegenargument bij PGR2: Je kunt er geen auto's ombouwen :p

7. Iron_Maiden

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 85% gehaald maar ik erger me steeds meer aan de auto's die mij opeens van de weg willen beuken. ben je bev. een race aan het rijden van 4 laps ben je bij de 3de ronde net eerste geworden en dan komt er iemand leuk even tegen jou auto parkeren en rijd dan weer snel weg. Gevolg: ik maak een dubbele flikflak met daarachter een dubele schroef en iedereen rijd je netjes voorbij! dit is me gisteren bij één race wel 10 keer overkomen. :mad: maar het blijft een vet spel... echt vet! :)

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Verplaatst naar Xbox Game Help/Cheats :)

Ben zelf NFSU nu voor de 2e keer aan het spelen op een ander profiel.
    Heb hem al een keer uitgespeeld maar helaas kan je van bepaalde unigue items (zoals wide body kits) maar 1 kiezen en ik wil ze allebei.
    En nu ben ik hem ook op hard aan het spelen (ivm met covers van magazines).

Maar in ieder geval een paar tips.
    Rond/voor race 109/110.
    Neem een auto met 5 sterren, doe quick race, drift.
    Zet het aantal ronden op 10 en kies de eerste baan.
    Rijdt dit een paar keer tot je Eddies car unlocked (3 miljoen + style punten)
    Als je die unlocked heb je alles wat je met style punten kan unlocken. De reden dat je dat voor race 110 moet doen is dat je dan nog je auto in underground mode kan customizen. Na 110 (of 111) kan dat namelijk niet meer.

Een andere tip, als je met bumper view rijdt (prefereer ik persoonlijk) kan je een rearview mirror aan hebben staan (dit is makkelijker dan achteruit kijken met chase view b.v.)
    Tijdens een race moet je dat aanzetten in opties/display.
    Zeker met drag racen is die rear view mirror mij een aantal keren goed van pas gekomen.
    En ook b.v. met normale races en het kan een beetje voorkomen wat jij nu beschrijft Iron_Maiden ;)

Overigens helpt het ook soms om juist je auto te downgraden. De tegenstanders zijn namelijk gelijk/afhankelijk van wat jij in je auto heb zitten. Als een race erg lastig is probeer dan eens om NOS eruit te halen en b.v. de engine upgrade te verlagen.
    Je tegenstanders zullen dat dan ook hebben en het kan een race makkelijker maken.

9. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    met schakelen aan rijden is ook een manier om het makkelijker te maken omdat je dan zelf kan bepalen wanneer je doorschakeld.

10. Iron_Maiden

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij 95% en heb eigenlijk bijna geen last meer van het beuken :) Bedankt Nemesis & Ice voor de tips. Die laatste tip van jou Nemesis heb ik al een keer geprobeerd en het werkt perfect!!! alleen hoef je de nitro en remmen niet te dowgraden dit heb ik één keer geprobeerd toen ik bij 85% was. Ik hoop dat hier een vervolg op komt want dit is echt een vet spel... of had ik dat al een keer eerder gezecht?...

11. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    nog ff een tip: zorg er voor dat je xbox niet vastloopt tijdens het saven, dan doet je save het niet meer :mad:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    hoe kun je ervoor zorgen dat je xbox niet vastloopt,dat gebeurt toch gewoon

maar ik snap wat je bedoelt (of is het met een -d:confused: ):)

13. Iron_Maiden

Leuk Bevonden:
    0
    Mierenneuken?...:) sory moest effe. Ik ben nu aan het proberen alle vinyls te halen in Quick race met drift. Man wat kun je goed driften met de Nissan Skyline zeg. Is er trouwens al iets gezegd over een opvolger van NFSU? dat er mischien iets op de E3 komt ofzo...

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    er is wel bekend dat er een NFSU2 komt.Maar waneer??Maar joh het is EA dus die zal wel niet al te lang meer op zich laten wachten(denk ongeveer een jaar naar e release van NFSU)

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu in undergound race 41 en op makkelijk haal ik de races nog maar heel moeilijk. Ik race in de mazda MX-5 en heb bijna allemaal lvl2 upgrades erin zitten. Heeft iemand goede tips om verder te komen, want de meesten zeggen dat NFSU pas ergens tussen race 60 en 80 moeilijk word.

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

Zie hier :)

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik zat ook regelmatig tijdje vast, maar voor mij hielp het veel om de auto's af en toe om te ruilen voor een betere. Soms wordt een race dan ineens stuk makkelijker.

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    de Mazda MX-5 is qua stats de beste die er is. Auto's die ik daarna heb unlocked waren allemaal slechter dan de MX-5. Een kameraad zegt dat de Mazda Rx-7 en daarna Nissan Skyline beter zijn. Dus eerst MX-5, dan RX-7 en daarna Skyline. De laatste auto die ik heb unlocked is de Nissan 240sx ofzo. Ik ben pas in race 41

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nu ben ik in race 94. Ik hoor er veel zeggen dat tussen race 60 en 80 het moeilijk word, maar dat vond ik nog wel meevallen. Ik vind de races waar ik nou in rij veel pittiger. Wanneer worden de races echt veel makkelijker dan?

Dat downgraden waar Nemesis het over had werkt echt wel. Ik had een Skyline met alle lvl 3 upgrades erin, die snelheid kan ik soms niet aan, je bent zo goed als onbestuurbaar. Nitro, ECU& Fuel System , Turbo Package, Drivetrain package en engine package eruit. Stukken minder snel, maar veel beter te besturen. Alleen bij dragracen en bij toernooien waar alles erin MOET zitten gebruik ik alles nou nog.

Ik wissel mijn skyline trouwens ook altijd voor het Driften in voor een RX-7, dan gaat het driften een heel stuk makkelijker van.

Wat maakt het eigelijk uit of je alle races op Easy/Medium of Hard haalt? Je unlockt alle dingen toch in een bepaalde race, maakt niks uit wat voor een niveau. Is het puur en alleen dat je dan meer geld hebt en meer magazines kunt krijgen?

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    het gaat wel in niveau's je krijgt soms zo'n blad te zien met je auto er op jah..ik heb alles op easy gedaan en ik heb niet alle bladen gehaald dus sommige moet je op een hoger nivieu uit spelen.

Deel Deze Pagina