Ik ben opzoek naar hoge resolutie plaatjes van splinter cell om een grote (ongeveer 1 meter) poster te laten printen. Liefst tiff files maar jpg etc mag ook. Iemand idee waar ik deze kan krijgen?
'k denk datje voor 'n poster toch bij de expo ofzo moet zijn, want je moet wel 'n erg hoge resolutie hebben voor 'n 1 meter poster... (maar wie niet zoekt zal niet vinden, dus 'k ga nu toch maar eff zoeken!)
Ik zal voor je even kijken op de Xbox press-site.. Staat niks :{ Ik kijk nu even op de Persbureau online (FTP) van ubisoft, Alleen het logo Reply als je interesse in het logo hebt.
Weet je wel niet hoe enorm fors je 'jpgtje' moet zijn om daar een 100x50 cm poster van te drukken Neen dan zou je Ubisoft moeten opbellen om ze te smeken of ze nog wat over hebben Ik heb hier wel twee (afgeragde) Splinter Cell posters
Re: Re: Splinter Cel poster? Hoew groot is dat logo dan. Anders heb ik em zelf al op me pc. Geef die site maar vast. Alvast bedankt
Ik zoek meer een plaatje van sam. Het printen doe ik op mijn werk en die printers kunnen erg grote posters printen.
Ik zou een wallpaper nemen. Die lenen zich meestal vind ik ook het beste om een sjieke poster van te maken.
heheheheeh afgeragde posters bah bah vraag eens aan mensen die lid zijn van http://www.gamespress.com/ die krijgen veel art work op heel hoge resolutie .
Ik heb een reclame van SC uit de PU van een of twee A4-tjes, op het moment vergeten, als poster laten printen. Ik weet de exacte dimensies niet, maar ruw geschat een meter breed en anderhalve meter hoog. Kwaliteit is heel erg goed, heb ik destijds door m'n pa's grafische bedrijf laten doen.