Hallo Ik kon in de zoekfunctie niet veel vinden over i-ninja en ik vroeg me af of iemand hem heeft. dit is het spel http://www.gamespot.com/xbox/action/ininja/index.html wil weten of het de moeite is om hem te kopen, als ik hem ergens kan vinden om te kopen that is.
Ik zag het laatst op Gammo. En het zag er eigenlijk best cool uit. Lekker speelbaar en af en toe een stukje Sonic achtige levels. Zeker een van de betere platformers. Althans, van wat ik er toen van gezien heb that is.
i-ninja komt niet uit in europa .. dus je zult een ntsc box moeten importeren ... ik heb overwogen dit spel te bestellen ... maar hij is ook weer niet zo bijzonder
kan ik die niet op europese xbox spelen ? ntsc is toch gewoon wat minder fps ? of doen die games het dan ook niet ?
Ik heb m. Echt een superleuke game. Dit is echt een van de meest onderhoudende games die ik heb en ik heb inmiddels al een stuk of 20 spellen, dus ik heb wat vergelijkingsmateriaal. Maar het speelt lekker, zit humor in. Niet te kort, kortom: aanrader
Maar hij is dus ook niet in Australië op de xbox. Ik zat me namemlijk wel te verheugen op deze game maar vond het jammer dat sony die rechten in europa weer moest opkopen :{
Ik vond de demo op de ps2 ook bijzonder vermakelijk. Gewoon een gameplay mengel moesje van verschillende games in één jasje en dan ook nog goed uitgewerkt. Maarja this jammer
i-Ninja is wel een vet spel, k heb em op de demo gespeeld. Egt wel leuk om te spelen is wel Jammer dat ie niet voor de Xbox komt
Ik heb hem op de PS2 gespeeld en hij is lachen gieren brullen. Btw niet al te moeilijk om uit te spelen.