Ja ja ja, ik weet het alweer de zoveelste Ninja Gaiden thread. Maar ik heb wat aan het onderzoeken geweest van de wapens. Op allemaal site`s dus ik laat er wat zien. (DEZE STONDEN NIET OP DE OFFICELE NINJA GAIDEN SITE!!) Close Combat: Heavy wapons (melee): Zwaarden: Projectile: Nou dat waaren ze tot nu toe...
hey ik heb de demo en 3 wapens zijn te gebruiken. en de demo valt wel mee .je kan op normaal en hard spelen ik heb aleen nog op normaal gespeelt maar je heb egt helezieke moves
Die wapens zie er stuk voor stuk mooi uit deze game lijk me wel wat hoop alleen niet dat die moves te moeilijk uitvoerbaar worden zoals de fatalities bij mortal kombat ofzo.
Ja Dit word de TROTS van xbox Ben ook echt blij dat hij xbox exclusive is (niet dat de andere consoles dit aankunnen maar toch )
is dit niet een beetje spoiler? gewoon zeggen wat de wapens zijn , vind het wel leuk om te ontdekken : ' Ow een Assault Rifle in Halo2! Dat had ik nou nooit gedacht!!!' hehe anyway Dit spel wordt echt übergoed!! *ode aan Tecmo en Bungie (die is ook goed )*