1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo] legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door robintje, 29 mrt 2004.

  1. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik ben nu halo op legendary(moeilijkste niveau)aan het doen,maar ik word gek van die elites(die gasten met plasma rifles)wat is een goede strategie/wapen tegen deze gasten?
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  2. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Plasma gun chargen, afvuren, 1 headshot met pistol en ze zijn neer. Dat is naar mijn mening DE manier om ze uit te schakelen :)
     
  3. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal hetproberen,andere sugesties?
     
  4. edding3000

    edding3000 Guest

    Plasma gun chargen en afvuren dan als een gek naar hem toe rennen en een paar stoten geven. Erg goed als je weinig ammo hebt!
     
  5. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd....gewoon 1 schot lossen en dan op Melee over gaan.
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik op Legendary meestal een Pistol en een Plasma Rifle, van afstand een paar schoten met de PR raak en er op af, blijven schieten en bij de elite zijn vlak voordat ie overlaadt en hem dan een mep geven(gebruik ik ook wel in MP)
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het makkelijker om ze met een needler te lijf te gaan. gewoon zo'n charge leegschieten en wegkruipen om je shields weg bij te laden. Re-charge en nog eens hetzelfde. Dan istie wel dood.

    Met een needler kun je ook zo'n elite met zo'n blauw zwaard te grazen nemen en ik heb ook al eens een needler gebruikt om de onzichtbare elites te verslaan.

    Needlers zijn zwaar ondergewaardeerde wapens.
     
  8. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd. Needlers zijn ontzettend krachtig als je weet hoe je er om mee moet gaan. Net als een pistol overigens.
    Nog meer tips staan op de Bungie site trouwens in de 'Legendary walkthrough' :p
     
  9. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Plasma gun chargen, schieten, needler pakken en aanvallen:p Moet ze natuurlijk wel 1 voor 1 aanvallen anders wordt het zeer lastig
     
  10. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    plasma granaat gooien werkt ook goed.
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Een plasma rifle 'stunt' als het ware je tegenstander. Voluit schieten en op elite afrennen, vervolgens melee attack op zijn rug, dan is 'ie per direct neer. Let wel: zijn rug is zijn zwakke plek (bij elke alien overigens) dus niet op zijn kop gaan rammen want dan kom je niet ver
     
  12. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    rocketlaucher, granaten?
    Zorg gewoon dat je altijd de nodige firepower bij je hebt.
    Co-op mode wil ook wel eens helpen.
     
  13. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    zorg dat je gebruik maakt v de omgeving en slim speelt..dekking zoeken etc..een directe frontale aanval gaat je veel leven kosten.Pistols en plasma rifles op het hoofd afvuren helpt ook wel..
     
  14. sheeta31

    sheeta31 The Exterminator

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nog granaten heb moet je ze zeker gebruiken...

    en inderdaad met het plasma pistool helemaal opladen en op hem schieten, dan slaan.

    Maar je kan het veel beter met co-operative winnen, want alleen is het bijna onmogelijk, met co-op kan je dan omstebeurt aanvallen (één blijft achter om de ander weer te laten respawnen)
     
  15. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's zo lame, veel te simpel dan; steeds van: De ene valt aan, gaat dood, maar killt 2 grunts en een jackal, hij spawnt weer valt ie weer aan en killt ie 1 elite, dan spawnt ie weer en killt hij de rest, dat is zo zwak, ik heb hem in SP en Co-op op Legendary uitgespeeld en in co-op dan wel gewoon op de normale manier

    Ik gok dat als je een beetje weinig leven hebt in co-op op legendary jij de ander ook nog vraagt jou een mep in de rug te geven, dan weer spawnen, alle spullen weer pakken en dan met vol leven verder gaan
     
  16. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    halo

    het lukt nu beter,maar ze zijn nu steeds met een groep
    als ik nu achter bijv. een steen zit,en loop er even van weg dan zit ik op zo'n elite te schieten maar word door die andere al "gekilled"
     
  17. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Re: halo

    Jah, leuk he?

    Toen ik de eerste keer Legendary speelde had ik er checkpoints bij waar ik wel een uurtje of twee mee bezig was.

    (Zoals dat punt in de Library waar je tussen twee gesloten deuren komt te zitten en de ene Floodgolf na de andere op je af komt.)

    Halo is top!
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Neeh, ik vond de Library nog niet eens zo ongelofelijk moeilijk, steeds bij die deuren als 343 Guilty Spark weggaat ff een granaat tussen de Flood gooien en met je Shotgun de rest opruimen(AR voor Infection Forms)
    Het moeilijkste level op Legendary vond ik verreweg The Truth and Reconciliation, gevolgd door Keyes
     
  19. robintje

    robintje x-doos speler!!

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    help

    help help help ik word gek,ik zet een paar stappen en boem dood
    wie heeft de gouden tip:'-(
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Re: help

    |:-

    Welk level, welk deel van het level, en wat precies is je probleem? Probeer in ieder geval IETS duidelijker te zijn...
     

Deel Deze Pagina