nu heb ik dit script maar als ik dit niet in vul doet hij het niet dus moet ik wat in vullen maar wat dit deel van het script heet:config.php en het is een poll <?php $mysql['host'] = "localhost"; // mySQL host $mysql['username'] = "root"; // mySQL username $mysql['password'] = ""; // mySQL password $mysql['database'] = "poll"; // mySQL database $admin['username'] = ""; // Xript Poll administrator username $admin['password'] = md5(''); // Xript Poll administrator password ?> ik heb het hier vandaanphpbb
Je moet gegevens van database invullen, bij lycos iets als db_username ofzo (staat vast wel ergens op de site). Nu kan ie geen verbinding maken met database.
Waar komt dat BB vandaan? PHPBB staat toch voor phpbulletin board ofzo? Wat een heeft een poll met een board te maken? En ze hebben daar op phpfreakz.nl ook een forum. En daar hangen allemaal über php nerds rond, die weten alles. Misschien een id om daar je vragen te stellen? Succes ermee!
Er zit ook iets niet goed in je code, want ik krijg gelijk al een run time fout als ik op je site kom
dat zou kunnen want ik had een ander script gebruikt vondt de eerste niet goed dezen bestond maar uit 2 bestantjes eigelijk 4 maar 2 waren leeg daar worden de vragen opgesalgen en de ip adressen