femmerink: Heb jij wel enig verstand van commercie? Ten eerste is het een prijsverlaging van Mediamarkt DEN HAAG. Omdat de Xbox op dit moment hot is, proberen ze met deze stunt meer mensen naar hun winkel toe te trekken (Die net een aantal dagen pas open is) Ookal verkopen alle Mediamarkten hem voor 199 dat betekend niet meteen dat het slecht gaat met de Xbox, Mr Doemdenker. MediaMarkt verkoopt ze inderdaad onder de inkoopsprijs, maar dat is ook logisch als je commercieel nadenkt. Veel mensen komen in de Mediamarkt en denken: Goh, hebben ze ook een mooie koelkast of tv of whatever. Daar verdienen ze alles op terug. En vergeet niet, hoe meer mensen elke keer terugkeren in de winkel, hoe meer kans dat ze er steeds meer kopen. Dat jij voor dat ding 479 hebt betaald maakt toch niks uit? Je kon van Microsoft een Rewardpack krijgen met 2 spellen en een controller! Wie heeft dat *ooit* gedaan. Customer Service is perfect bij MS, net als hun console. Grtz, Deniax
helemaal eens met deniax, en je kan van te voren al wel weten dat de xbox ooit nog ergens of overal goedkoper zou worden, en dan gelijk weer pissig worden, en gratis games willen.. tja.. verwend?
Zou inderdaad kunnen wat je zegt, maar het is ook heel goed mogelijk dat mediamarkt met een overschot aan xboxen zit en ze gewoon kwijt wil. Hier geef ik je gelijk in. Zo had ik inderdaad nog niet gedacht.
dit is allemaal wel leuk maar meestal zit er wel een addertje onder het gras bij dit soort aanbiedingen, dat is ook vaak bij computers als die ineens heel goedkoop zijn. Als je dat stukje doorleest (weet niet of die bij dat plaatje ook staat, dacht het wel) dan lees je dat er alleen staat aansluiting voor 4 controller maar niet dat er 1 controller bij zit, dit was bij de meeste andere aanbiedingen die ik gezien heb wel zo. Dus het is best mogelijk dat je voor 40 euro er een controller bij moet kopen
Tuurlijk, deze kans bestaat ook, maar is zeer onwaarschijnlijk. Ze hebben net deze winkel ge-opend en zouden nu al met een overschot zitten omdat ze verkeerd ingekocht hebben? Denk meer dat het pure planning. Ze hadden eerst zo'n actie met onwijs veel goedkope koelkasten, DVD's etc etc. Nu de eerste mensen zijn geweest knallen ze weer een mega-actie erachteraan zodat MediaMarkt "hot" blijft in Den Haag (en omstreken) Als ze echt met een overschot zaten dan hadden ze niet als voorwaarde dat je er maar 1 per persoon mocht meenemen Grtz, Deniax
Das denk ik onzin. Je koopt een Xbox, zo'n doos weetjewel? die gaan ze echt niet openslopen om de controllers er uit te halen.
Nee ik bedoelook niet een overschot van Media Markt den haag. Maar gewoon media markt centrale dus dat rijswijk hun xboxen bijv niet kwijtgeraakt is en ze daarom terug gestuurd heeft ofzo maar goed denk dat ik te ingewikkeld zit te denken en dat ze gewoon cool zijn. Frank
Ik hoop dat dit geen Dreamcast 2 verhaal gaat worden. De Dreamcast was 1 van de beste consoles ooit en de meeste games waren super. Voor de Xbox geld dit hetzelfde maar het gaat hoe langer hoe meer op het dreamcast ondergang verhaal lijken. Nou we hebben in ieder geval kunnen genieten van spellen als Halo en Hunter... What's next??
Valt er trouwens niemand op dat er een verkeerde kloksnelheid bij staat, misschien is dit het addertje onder het gras Edit: het kan ook zijn dat ik verkeerd lees hoor. Edit 2: ik heb wel een klein beetje gelijk de grafische kaart van de xbox is "maar" 233 mhz en jah ik weet het ik ben een mierenneuker maar dat komt omdat ik het eerst helemaal verkeerd las.
Al heeft MM nu een overschot aan xboxen die ze kwijt willen. Stel als ze er 5000 hebben, ik weet niet of dat reeel is maar goed, dan zou het alleen maar voor ONS voordelig zijn als ze allemaal verkocht zouden worden. Geloof me, eigenlijk hoort deze discussie niet eens gevoerd te worden, de Xbox zal echt niet failen. Zolang onze enige echte eigen brilsmurf met geld komt, komt het wel goed met ons doosje. Nu spreek ik een beetje voor mezelf, maar al zou het misgaan en betere games voor Ps2 of GC uitkomen, kan ik ze alsnog spelen. Tja ik heb mezelf een beetje ingedekt omdat ik ook echt alle games wil spelen en niet mezelf wil beperken. Enfin, on topic even, dit is naar mijn mening juist heel goed. Laat die mensen lekker voor 199 een xbox aanschaffen. Daarbij, de mensen die klagen moeten niet zeuren, dan had je maar moeten wachten! Dan had je hem namelijk ook voor 199 kunnen krijgen, ik klaag niet al heb ik er ook 299 voor geteld. Ik vind het wel een beetje zielig voor degene die er 479 voor geteld hebben, tja uiteindelijk is het iedereen zijn eigen pakkie an, toch?! Ik zeg gewoon, GO MM verkopen die shit!
De reden dat DC dood is is niet door goedkoper verkopen gegaan. Wat zeg ik, DC verkocht niet! Dat kwam niet door de prijs, dat kwam gewoon door aandacht tekort. DC was de enige console op de markt met grafisch gezien het sterkste voordeel. Echter maakte Sega hier geen dankbaar gebruik van, daarom is de DC doodgegaan. Ze hadden gewoon van de voorsprong op PS2 en de rest gebruik moeten maken. Na 6 mnd verkocht Bart Smit niet eens DC's. Het feit dat de Xbox groot afgebeeld betekend al dat men er aandacht voor wil creeeren. Ik woon in Den Haag en weet dat er 5 min. van MM lopen een Free Record is en de Gameshop natuurlijk. Als er een schaap over de dam is, volgen er meer. Zodra zij ook als een gek beginnen te verkopen, zal het wel goed komen.
off topic aan, den haag is ook een stoere stad, alleen stoere mensen wonen er , off topic gaat nu uit.
Ik heb het al wel vaker gezegd, maar o wat ben ik blij dat binnenkort een MM in Zwolle opent. Ik word echt steeds meer benieuwd naar de aanbiedingen die ze daar zullen gaan hebben. Het zal mij ook niet verbazen als de Xbox over een tijdje in Den Haag gewoon weer € 298,- gaat kosten....
Hey people, zonet in Mediamarkt Rotterdam centrum geweest. Met een printje van de advertentie (dank voor de scan!) in de hand moest ik nog wel even zeuren.., maarrr ik kreeg een eigen factuur met daarop een x-box voor 199 euro!
Eum, ik dacht dat het wel duidelijk genoeg was zo.., maargoed: -een aparte factuur werd geprint (199 euros ipv 289 euros) -xbox van de schappen pakken -bij de kassa werd ipv de xboxdoos de factuur gescanned. -199 euro afrekenen En dat allemaal zonder ooit in dehaag geweest te zijn. Duidelijk genoeg zo?