1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Survival Horror Puzzels

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wesleyX, 30 mrt 2004.

  1. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind survival horror spellen leuk om te doen zoals: Project Zero Resident Evil, The Thing, Silent Hill enz.
    Vaak kom ik al snel vast te zitten in dit soort spellen en kan ik niet verder komen. Ik zie dan als enige oplossing een walktrough te downloaden of uitleg aan iemand anders vragen. Toch los ik liever zelf de puzzels op.

    Ik ben opzoek naar tips zodat ik in het vervolg zelf de puzzels kan oplossen.

    Als ik vast zit lees ik alle archiefen die ik heb verzameld door.
    Dan ga ik alle randen af opzoek naar items.
    Als laatste ga ik op objecten schieten.
    Ook loop ik 100.000 keer heen en terug om te kijken of ik niets vergeten ben.

    Ik hoop dat jullie wat tips hebben voor mij, want ik kom er zo niet uit.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  2. Kurupt

    Kurupt G-Unit

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zoek je blijkbaar niet goed genoeg :D
     
  3. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Als wij alles gaan voorzeggen komt dat toch op hetzelfde neer als een walktrough?
     
  4. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag juist niet om een walktrough (die kan ik zelf wel vinden).

    Wat doe jij als je ergens vast zit? Wat doe je om verder te komen.
     
  5. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf zoeken naar hints om er toch uit te komen. Uiteindelijk lukt het dan wel. Walkthroughs zijn spoilers voor mij en dat is toch zonde.
     
  6. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik vast komt te zitten en ik weet het echt niet meer
    laat ik het spel voor een tijdje links liggen
    na een paar weekjes begin ik weer ,omdat ik dan veel vergeten ben van het spel ga je anders denken en vind je meestal wel de oplossing
    het werkt voor mij ........
     
  7. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk de plattegrond es zou ik zegge...:) Staat vaak aangegeven als je een deur of een kamer of iets over het hoofd ziet. Misschien zoek je wel iets te grondig naar een logische oplossing? Op elk hoekje kijken...pfff...d'r zijn in het verleden misschien enkele games geweest die zo essentiele dingen verstopten, maar tegenwoordig zijn er toch geen games meer die de speler op deze manier onnodig veel spelbederf willen geven...?:confused: Tja, en een walkthrough is IMO niet zo erg als je er écht niet meer uitkomt, liever zoiets dan het spel in een hoek smijten omdat de lol er vanaf is. Vaak genoeg kan ik de puzzels echter wel alleen af, dus walktrhoughs vind ik meer leuk om te kijken of ik Easter Eggs of andere dingen over het hoofd gezien heb.
     

Deel Deze Pagina