Wie o Wie heeft er nog een trial code voor mij, heb net het xbox Grandslam pack gekocht dus wil al meteen met topspin het net op een PMtje met trial code dus gaarne!
Wie het eerst een pm stuurt,krijgt een code van me De code is verzonden aan interjoy via Pm. Have funn with it m8
wie heeft er een code voor me ? Is er iemand die een 2 maanden trial voor me heeft ?? PM me even. Alvast bedankt.
Hoi, een vriend van mij wilt graag ook xbox live dus heeft iemand hier misschien nog eent trial code? PM of email me, alvast bedankt!
Volgens mij heb ik er nog 2 liggen ... Dus stuur maar een PM als je nog iets wilt, als ze weg zijn edit ik mijn post wel. De eerste PM's zijn de eerste die hem krijgen uiteraard. Kan nog net Aktie is tot 31 maart geloof ik. Wel graag van mensen die echt graag online willen en NIET al normaal live zijn ... dit is een PROEF aktie om andere mensen online te krijgen maar die nog over de streep getrokken moeten worden
Ik had er inderdaad nog 3 zelfs, ze zijn nu allemaal op. Nog net gelukt voor 1 april Veel plezier ermee.
Ik heb nog even een vraag aan jullie: Ik heb zelf ook sinds een tijdje PGR2, maar heb er nooit een trialcode bijgevonden, is dit alleen in een bepaalde periode ofzo geweest?
Ja dat idee heb ik ook, maar na het doosje nog een aantal keer doorgezocht te hebben heb ik niets gevonden. Alleen een boekje over garantie enzo. Heb m bij de Bart Smit gekocht dus misschien hebben die lijers daar dat kaartje eruit gejat. Maar ja. Voor de rest ben ik sinds gister online en het is echt supervet! Dus bedankt Scorpy! Alleen moet ik nog even een friends-list zien op te bouwen, want al die engelsen enzo vind ik nix. Voeg me dus allemaal maar toe als je wil. Als spel speel ik vooral PGR2 en mijn sterkte is ongeveer dat ik het grootste deel op goud heb gehaald.
wie er eentje over heeft mag mij wel pm'en...kan er wel eentje gebruiken...kwil het wel eens ff ervaren... Kheb hem...polmannetje hartstikke bedankt!! i own you one
Zijn er nog mensen die een trial hebben voor mij? Heb namelijk eindelijk een credit card en wil het eerst even proberen voordat ik aan zon 12 maanden abbo begin.
Ik heb zeker nog wel een stuk of drie (dacht zelfs nog meer, ff kijken) trials liggen hiero ... laat maar wat weten
Iedereen bedankt voor de reacties, maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb gister een starter kit gekocht *)