[PROG] Game Value - Bereken 2dehands waarde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Humorke, 5 mrt 2004.

  1. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    De enige juiste waarde is de prijs die iemand bereid is te betalen. Kwestie van vraag en aanbod dus.
     
  2. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Even ter info: Als je een onverstaanbare prijs uitkomt, dan herbegin je beter eens, misschien heb je een typfout gemaakt.
    Punten staat bijvoorbeeld op /100 (staat er wel bij, maar als je je vergist) of je prijs verkeerd ingetypt, het punt te ver gezet ofzo.

    @Alexandrio: Daar heb je gelijk in, maar als XIII bijvoorbeeld 30 in de winkel is, ga je toch geen 50 bieden? Tuurlijk, je moet gewoon akkoord komen met elkaar. Maar ik vond het programma wel leuk zijn om even te checken of games wel opgaan tegen elkaar, of om te zien of je niet te weinig bied (of te veel)
    Maar met kritiek bedoelde ik wel iets anders
    Btw, ik verplicht niemand dit programma te gebruiken ofzo, dus je hoeft niet op me bezig te zitten hoor.

    [/Update]:
    - Game Value 2.4 werkt nu beter met goedkope games, dus als je game minder dan 30 kost, dan wilt dat zeggen dat je zowiezo niet 5 euro ofzo zal gaan verkrijgen. (tenzij hij stuk is :9)
    - Game Value 2.4 bevat nu ook een extra onderdeel. Wanneer je je taal moet kiezen, kan je nu ook typen 'info nl' (zonder '...') of 'info eng' dan krijg je extra info over het programma.
    In case you're intrested...
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2004
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Doed, wij zijn gewoon telepatisch verbonden (ofsow), ow wacht, dat is ook eng 8)
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    It's the Program! It connects people..8)
    This is a part of my plan to dominate the earth !!!!!!!!! }:]Muahahahahahaha!!!!! }:]

    Wait a minit :eek: I wasn't supose to say that already :mad: |:-
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2004
  5. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    People are getting scared now 8)
    I was just joking, I'm a gooooooood booooy :):p

    Iemand nog suggesties voor het programma?
     
  6. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Ik vind het nogal vreemd dat mijn spiksplinternieuwe Deus Ex: Invisible Wars (geseald) op 35 euro nogwat uitkomt :+

    Wat suggesties betreft:

    - Misschien zou het makkelijker zijn om te klikken i.p.v. met het toetsenbord te werken.

    - Volgens mij kun je iets meer met de waardering doen, áls dit verbonden is met de tijd dat het spel uit is.
    Wellicht wat uitgebreider maken? Of als je de tijd invoert dat het spel al uit is, er een aanbevolen (of geschatte) waardering komt te staan? Ik denk dat je op die manier een scherpere prijs kunt berekenen, hoewel ik helemaal niet thuis ben in het schrijven van programaatjes.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt :)
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor de suggesties!
    Maar het is wel normaal dat je niet erg veel uitkomt voor je game.
    Het blijft tweedehands, het programma zit meestal wel dicht bij de prijzen die hier worden gebruikt, en in meeste gevallen erboven zelf.

    - klikken kan ik niet invoegen. Ik zou niet weten hoe, en volgens mij is dat niet mogelijk met de programeertaal dat ik ken.

    - De waardering is er meestal onder inplaats van boven. Ik begrijp dat iedereen liever veel krijgt voor zijn game, maar het blijft een schatting, zoals iemand anders zei (alleen wat aanvallender als ik graag had) blijft de overeenkomst geldig, en niet wat mijn programma schat.

    Toch Dank je voor je raad, ik zal er zeker aan denken!
     
  8. Ms. NES

    Ms. NES Souky Obsessed

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit progje redelijk werkt voor games die nog in de winkel liggen, maar oudere games/ gezochte games kunnen hiermee niet worden geevalueerd. :'-(
    Logisch natuurlijk, want de laagste winkelprijs is ook een variabele in de formule. Maar toch zonde, want ik ben zelf een retro gamerd. :)
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Het programma is niet gemaakt voor oude games, sorry
    Eigenlijk vooral voor de nieuwe consoles. _O_ Xbox _O_ GameCube... en ja PS2
     
  10. madoc

    madoc Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    34.79 voor Pgr2 kwam eruit. Vind ik een hele ok prijs voor dat spel. Mijn complimenten!!!
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    @madoc: thnx!
    @everybody: ff checken :9 Gebruikt er iemand dit eig? :9
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Doed voor ninja gaiden kan ik maar 31,50 krijgen. de minimum prijs is toch wel 50 eruo ofzo?

    Ik blij dat ik ruil :cool:
     
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    nou jah, je kan niet verwachten dat je superveel geld krijgt he :9 Proggie werkt trouwens niet op uitzonderingen :cool:
     

Deel Deze Pagina