Xbox pack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Baris Ka, 30 mrt 2004.

  1. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    als je op zijn profiel klikt dan heeft meneer alles netjes ingevuld! en ik mag een ezel zijn als ie daar valse naam en gegevens heeft ingevuld! en meneer is 16 jaar en woont in Denhaag! zelfs zijn voledige naam staat erbij! en er woont maar 1 familie met die naam in denhaag! (dus slim is ie ook niet).

    en ja!! ik wil ook wel eens wat horen van baris ka!! (of zou hij al een hoesje aan het stelen zijn :+)
     
  2. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoever die shop van zijn huis ligt want anders moet hij ook nog een fiets pikken om daar te komen

    hahahahahhahahaa
     
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    maargoed.. om weer (eindelijk) eens on-topic te komen: ik had het zelfde toen ik mijn xbox kocht! kreeg ik ook sega gt2002 en Jet set radio future zonder hoesje (nota bene op 1 disk). ik heb me er toen echt niet druk om gemaakt! en heb een tijdje later gewoon een oxm gekocht met demo disk en voila! ik had een groen hoesje! en toen ook nog een hoesje van internet geplukt (met typ fout :+ sega gt 2003 stond er op de zijkant) en die uitgeprint! en het spel is er nog net zo mooi/lelijk (wat je zelf ook vind) onder gebleven!
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Er zijn ook minder rigoureuze mogelijkheden dan stelen om gratis aan groene gamehoesjes te komen. Veel gamewinkels krijgen namelijk nog wel eens demo- of dummiedoosjes toegestuurd, om bepaalde spellen te promoten. Na afloop van die promoties blijven die doosjes vaak achter in het filiaal. Je zou eens kunnen vragen bij gamewinkels of ze toevallig nog wat van die doosjes hebben. Vaak mag je ze dan gratis meenemen. Vorige week op m'n werk nog 2 groene doosjes meegenomen :)
     
  5. Baris Ka

    Baris Ka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, die doosjes kunnen mij geen bal schelen. Ik wil die originele covers hebben. Dus niet geprint. En ja ik heb nu dat Halo doosje.

    Nog een vraagje, je hebt ook nog een maximum damage pack. Dus een xbox met Halo, mm3 en True Crime. Worden daar de games wel met dooesjes megeleverd?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2004
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee.
    Bij bijna geen enkel pack worden doosje bijgeleverd.
     
  7. Baris Ka

    Baris Ka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan toch maar die Halo en mm3 pack kopen. Die Halo doosje heb ik al gestolen nu die mm3 nog.
     
  8. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    bij het silver bullet pakket krijg je wel doosjes
    alleen staat op de rb6 doos een gele balk niet voor verkoop
     
  9. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb die Sega GT2002/Jet Set Radio Future ook op 1 disc staan maar heb hem ook in zo'n groen demo doosje gedaan van OXM en de cover uitgeprint of fotopapier ziet wel ok uit.
     

Deel Deze Pagina