Carry Slee: Spijt boek...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Amigo NL, 31 mrt 2004.

1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Beste mensen,

Ik heb weer eens een heel dom probleem,
    namelijk dat ik vandaag 8 uur had en ik spijt uit de bieb moest halen, omdat ik een leesfragment van 2 á 3 blz moet uitprinten.
    Met m'n stomme kop d8 ik er niet aan dat de bieb om 5u dicht ging.

Ik heb heel google al afgezocht maar ik heb niks kunnen vinden,
    nu wilde ik jullie dus vragen of ergens dat hele boek op internet staat (kweenie of het illegaal is :confused:) of dat iemand 3 belangrijke blz uit het boek naar me toe kan sturen. Dat zou mij een heel groot plezier doen (1 van de 2)

Alvast Bedankt

Martin

2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Heb dat boek ooit 's gelezen, weet alleen helemaal niet meer waar 't over ging :9. Misschien heb je iets aan http://www.scholieren.com :).

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    zoek ergens een uitgebreide samenvatting zijn zat van die ala scholieren.com sites te vinden. Lees er een paar door en dan moet het wel lukken.

edit: of er ook een hele versie te vinden is weet ik eigenlijk niet |:- misschien kazaa? klein kansje maar je kunt daar op documenten zoeken.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2004
  4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    sorry maar ik moet 3 blz gewoon uit het boek voorlezen voor m'n mondeling dus ik heb niks aan een samenvatting daar heb ik 3 blz uit het het normale boek voor nodig...

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    nee, weinig kans dat ie als ebook op inet staat, toch een smoesje verzinnen op school....

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, hele boeken vind je volgens mij niet op 't internet, sterkte enzo dus :p.

Op scholieren.com staan ook nog smoejes trouwens, mocht je er een nodig hebben :+.

7. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    *kuch*meinkampf*kuch* :+

Maar hoelaat heb je nederlands, misschien kan je in een pauze/tussenuur naar de bieb fietsen om ergens het boek te lenen? :)

8. knuckles12

knuckles12 Colorbleed Founder

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. hier is de bieb nog open.. k kan het wel ff lenen.. en overtypen .. mja.. dat kost tijd hé...

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Scannen? Hier is de bieb overigens dicht, dus, sorry...

Deel Deze Pagina