[Guide] Controllers spuiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mark-jansen, 1 mrt 2004.

1. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ook mijn sig hebben ze al eens leeggehaald, het zijn een stel communisten hiero, overal komen ze met hun tengels aan hoor, big brother is watchin' us.....

Maar als je op www klikt, en daarna op xbox casemodding kun je nog steeds de guide bekijken...

*Edit: maar ze zullen deze draad binnenkort wel dichtgooien, ze kunnen niet zo goed tegen kritiek. Dan wordt mijn harde werken wel weer beloond. Nouja, ik hoop dat ik jullie ermee heb kunnen helpen :)...

Laatst bewerkt: 22 mrt 2004
  2. gerjan

gerjan Guest

jajaja nou heb je wel weer genoeg gezeurd, en je hebt totaal geen benul van wat communisme is...

Zet gewoon die link in je sig, mogen ze niet aanpassen, enkel als ie te lang is of echt niet kan.

3. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    politiek

Ik denk dat ik dat even goede begrijp als jij mannetje: communisme met als belangrijkste kenmerk: ernstige beperking van het recht op het ontbreken van censuur.

nouja zand erover, ik zet hem zo in mn sig....

*Edit: maar je hebt gelijk, dit forum is voor vrolijke mensen:)...

Laatst bewerkt: 22 mrt 2004
  4. gerjan

gerjan Guest

Happy Happy Joy Joy 8)

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    tjongejonge zeg, iedereen weet tog dat happy happy joy joy van Ren & Stimpy is?, wnnb fan..8)8)

6. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Yeah, hij is back. Kan ik eind van de week goed gebruiken!

8. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ben blij te horen dat ik weer eens iemand tot modden heb mogen aanzetten :). Go go go [2k]!!! :)

9. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook wat foto's van :)gespoten:) (lol) Xboxen van vrienden van mij gepost, en binnenkort post ik fotos van een 486 die ik aan het spuiten en modden ben...

*edit: sommige mensjes schijnen niet te weten wat een 486 is: een redelijk oude pc uit het tijdperk dat de cd-rom speler nieuw was:).....

Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  10. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Een 486, vind je dat niet zonden van je geld of tijd....:confused: als ik dan me pc kast zouw modden dan bij een kale kast waar je alles nog goed kan zetten en er uit halen. Maar goed het is joud ding dus suc6

11. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat vind ik niet zonde, ik gooi er namelijk 2x 5 gig in, ik ga hem als mp3 jukebox gebruiken en dan ook nog experimenteren metl linux. En bovendien kan ik zo mooi oefenen...:)

*Edit: zijn er trouwens al wat mensen die aan de hand vd guide hun controlers gespoten hebben? zo ja, post je ervaringrn hier!!!

Laatst bewerkt: 28 mrt 2004
  12. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    mag je deze threads kicken :)>...?

13. SuperGrover

SuperGrover Redder in nood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ff op je site aan het kijken, en ik denk dat je nog iemand hebt aangezet tot het moden van zijn controller :9
    Helaas doen de plaatjes van de 2 gemodde (wat een woord) xboxen het niet, onderaan je guide. En ik raad je aan de plaatjes wat te verkleinen, zoals al eerder mensen hebben gedaan. Zelfs met adsl is het een ramp

14. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goede guide (met foto's/plaatjes graag) waar wordt uitgelegd hoe je de CONTROLLER jewel mod met LED's?

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Op xbox-scene.com staan er een hoop tutorials over, met plaatjes enzo en in het engels. Zelf vind ik ze niet super, maar kan komen omdat het engels is of omdat ik me er nog niet in verdiept heb.

16. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben dus bezig de jewel van m'n controller op te laten lichten met ledjes, maar heeft iemand nog creatieve ideeen hoe ik het beste die letters van onder op kan laten lichten?
    ik heb al een tutorial, maar misschien dat iemand anders nog ideeen heeft...

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat je de ledjes gewoon in een rondje onder de jewel moet plaatsen. Jewel is al doorzichtig neem ik aan? Dan zie je nl. ook geen draadjes van de ledjes zelf zitten en komt het licht er toch mooi uit.

Wanneer moet je lak erover spuiten, als je net gespoten hebt of als het echt goed droog is? Ik ga console namelijk in 2 kleuren spuiten, eerste kleur zit er op en is paar dagen aan het drogen voor we hem afplakken en de 2de kleur erop spuiten. Als die laag droog is gaan we lak erover spuiten. Vrijdag eerste kleur gespoten en gaan denk aanstaande vrijdag 2de kleur doen. Heb ook dvd reciever gespoten en ga nog kijken of ik die in 2 kleuren spuit. En dan controllers nog spuiten.
    PS: waar blijft tutorial over plaatsen ledjes ;) , dat lijkt me erg vet (ccfl en fanguard moeten wel lukken)

Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  18. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    thread

Hey allemaal, ik heb deze thread al een tijdje niet meer bekeken... Kijk voor links naar anders guides op pagina 6 van deze thread.

En ja, ik ga binnekort de plaatjes verkleinen, want de server is gewoon te traag...:mad:

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vrijdag weer lekker verder met spuiten!
    controller middenstukkies ook spuiten en dan kan ik later eventueel nog een keer de rest van controller spuiten of er zo een bliksemschicht ofzo op spuiten:D En case 2de kleur spuiten.

20. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Re: thread

Offtopic, maak de guide gewoon in html en upload de plaatjes naar een pic server dan zal de guide een stuk sneller zijn.
    Als je geen html tags weet kun je ook altijd nog een html editor downloaden en het daar mee doen.

/Edit Dit is een goede server PicServer

Laatst bewerkt: 7 apr 2004

Deel Deze Pagina