Paar dvd vraagjes

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door casje, 31 mrt 2004.

1. casje

casje XBW PRO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een film die staat in .IMG formaat en hij is 4,3 gig hoe moet ik hem branden met Ahead nero?En aangezien .IMG eerst allemaal uit .vob files bestond kan ik die niet dan daarin converten?En ten slotte,Ik heb een films en daar wil ik dutch subtitels bij doe,Ik heb de vob. files van de films en de dutch sub maar hoe krijg ik die daarin zodat als ik die .vob files op een dvd brand en in me dvd speler stop dat ik dan gewoon nederlandse ondertiteling kan kiezen?Ik wil er even op wijzen dat dit puur voor persoonlijk gebruik is.

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe dit altijd met nero gewoon een ISO maken en die dan branden. ISO maken kun je ook met Nero

3. casje

casje XBW PRO

Leuk Bevonden:
    0
    Maar .ISO voor me dvd speler?Ik snap ff niet wat je bedoeld?:confused:

4. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ISO is een soort zip bestand voor een hele cd... Als je wilt zien wat er in de iso staat, kun je een programma als winiso, ultraiso of isobuster downloaden.

Voor de rest begrijp ik niet helemaal wat je nou bedoelt met je eerste post...:confused:

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    dvd encypter/decrypter downloaden, daarmee kun je een img meteen op dvd branden die het op dvd spelers doet

6. casje

casje XBW PRO

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej bedankt maar nu wil ik daar nog dutch subtitels bij doen.Ik heb de dutch sub op me pc staan.Weet iemand hoe ik die in de film moet zette.Zodat als ik hem in me losse dvd speler stop dutch subtitels kan kiezen?Want de films is zelf in het engels met geen subtitels dus ik heb de subtitels gedownload van het internet alleen nu wil ik hen nog in de film krijgen.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2004
  7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hebben we het nu over branden van gedownloadde films?

8. casje

casje XBW PRO

Leuk Bevonden:
    0

Nope gekochte dvd's in the usa alleen er zitte geen dutch subs bij:mad:
    En zoals ik zeg het is voor persoonlijk gebruik;)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2004
  9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    owwwwwwwwwwwwwwwww, okay... sorry voor mijn achterdochtigheid. mea culpa, maxima mea culpa.

10. casje

casje XBW PRO

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niemand hoe je de subs moet toevoegen in de films?Zodat ik het later op een losse dvd kan afspelen met dutch subtitels?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou CloneDVD gebruiken. Lees hiermee je DVD in. Daarna kun je met het programma subtitles toevoegen. Het programma brand btw de .img bestand maar je hebt dan ook de .sub en .ccd bestanden nodig. http://www.elby.ch/en/products/clone_dvd/index.html

Hoe kan het trouwens dat je alleen een .img file heb ;) ik ken geen programma die je alleen die file geeft........:confused: mijn logische verklaring is dat het een gedownloade file is maar ik kan het ook mis hebben.......}:]

Laatst bewerkt: 1 apr 2004

Deel Deze Pagina