ik begin eerlijk gezegd ook steeds minder entausiast te worden. zeker nu die co-op eruit is geflikkerd en het spel nog steeds nog lang niet uit komt.
Ik vind hem eigenlijk best vet, gfx zijn zeer goed. Zeker omdat het van een tv is opgenomen zo te zien. En de battles zien er ook aardig uit, iig betere battles dan bij morrowind ofzo
Mij boeit het echt niet dat er geen co-op mode in zit HET is een RPG hoor daar zitten nooit Co-op in speel dan lekker Halo of zo En als je de filpjes in het goed formaat bekijkt zien ze er prachtig uit(mijn mening) En het battle systeem ziet er meer dan goed uit.
weet iemand hoe oud die filmpjes zijn, filmpjes van meer dan een half jaar geleden zouden niet zo veel zin meer hebben...
nou het zijn denkik wel nieuwe filmpjes, maar uiteraard gaan ze er nog veel aan veranderen. maarja, wel leuk die filmpjes maar om een eigen oordeel te krijgen moet je toch egt zelf spelen
Bij mij doet de site het niet, ik krijg dit: The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later