20 fable videos

Discussie in 'Algemeen' gestart door ITNL3, 1 apr 2004.

1. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
  2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    kweet niet meer of ik dit spel wil want vind sommige filmpjes best minder :'-(

Laatst bewerkt: 1 apr 2004
  3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Graphics zijn ook niet alleen zaligmakend he.

4. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik begin eerlijk gezegd ook steeds minder entausiast te worden. zeker nu die co-op eruit is geflikkerd en het spel nog steeds nog lang niet uit komt.

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind hem eigenlijk best vet, gfx zijn zeer goed. Zeker omdat het van een tv is opgenomen zo te zien. En de battles zien er ook aardig uit, iig betere battles dan bij morrowind ofzo

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij boeit het echt niet dat er geen co-op mode in zit HET is een RPG hoor daar zitten nooit Co-op in speel dan lekker Halo of zo :confused:

En als je de filpjes in het goed formaat bekijkt zien ze er prachtig uit(mijn mening)
    En het battle systeem ziet er meer dan goed uit.

7. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand hoe oud die filmpjes zijn, filmpjes van meer dan een half jaar geleden zouden niet zo veel zin meer hebben...

8. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    nou het zijn denkik wel nieuwe filmpjes, maar uiteraard gaan ze er nog veel aan veranderen.

maarja, wel leuk die filmpjes maar om een eigen oordeel te krijgen moet je toch egt zelf spelen

9. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet de site het niet, ik krijg dit: The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later

Deel Deze Pagina