en ze vergelijken de aanmeldingen op 31 maart dacht ik begrepen te hebben dus 31 maart + 4 weken...geduld tot eind april dus...
Dat is niet waar, jij hebt aangegeven dat je geen informatie/reclame wilt ontvangen. een bevesteging is wat anders. ik heb namelijk de reclame optie wel aangezet maar heb ook nog ehelemaal niks ontvangen/
Kan ik me nog aanmelden op ilovelive.com voor een gratis spel of kan dat niet meer want ik zie niks waar ik dat kan doen?
laatste dag, ik zoek wel even de link voor je op edit: http://www.ilovelive.com/freegame/flash.asp?language=en
Moet je opschieten, het is tot 23:59 vannacht!! Aanmelden op LIVE moet ook voor die tijd gebeurd zijn, maar na de inschrijving op ilovelive natuurlijk.
ik heb een virend aangemeld ( ook op xbox.com ) geen bericht gehad nadat hij was aangemeldt. gaat het nog goed komen?
Een pagina terug staat het antwoord: je krijgt geen bevesteging als jouw vriend zich heeft aangemeld. Alleen een bevesteging dat JIJ je hebt aangemeld bij ilovelive.com
Nou maar hopen dat ms een beetje opschiet. Ik kan niet wachten! Weet iemand hoe lang het bij de vorige actie ongeveer duurde?
hehe veel te lang... Eerst kreeg je na een maand ofzo een mailtje welk spel je wilde, toen duurde het nog een tijdje (volgens mij ook bijna 2 maanden) voor je hem had... Reken dus maar op een paar maanden, 2 à 3 denk ik...
"Alle games worden verzonden binnen 28 dagen nadat de opgegeven vriend(in) zich bij Xbox Live heeft aangemeld. Stuur een e-mail naar supxbxen@microsoft.com als je op 1 mei 2004 nog niets hebt ontvangen. " dat staat bij de voorwaarden.. we zullen zien