12 t'm 15 mei is het zover, E3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tha messenger, 1 apr 2004.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    cool ik wil info over kameo en fable
     
  2. ELNINO

    ELNINO Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop niet zo op de next-gen consoles, maar meer op de spellen als Halo 2, Jade Empire, Half-Life 2 enz...
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    dankje dankje silver-bullet, ik liet mij even gaan.
    Eigenlijk hoop ik net als elnino dat er niets komt over de xbox2. Laat dat nog maar even op zich wachten. Nieuwe spellen, echte verrassingen wil ik hebben, maar ik denk dat dat er niet echt inzit. Maar je weet maar nooit.
     
  4. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer info over de nieuwe Oddworld zou mooi zijn. Verder natuurlijk Halo 2 en een paar nieuwe games :)
     
  5. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    hoop ik ook op :)

    ik kan er nie bij zijn
    1. ben geen 18
    2. ik werk nie maar moet naar school |:-
    3. ik loop kraten {kan het dus noooooit betalen :'-(}

    maar er komt wel een forem
    en ik kijk altijd gammo 8)
    en ik denk da ik ook de power ulimetet koop
    dus kort
    ik krijg genoeg info :9}
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2004
  6. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Rare is nog bezig aan een game waarvan niemand weet welke dat is, dus waarschijnlijk zullen ze dat wel gaan aankondigen op de E3
    En ik hoop natuurlijk op dat Fable, Kameo en Sudeki speelbaar te zien zijn
     
  7. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop op veel informatie over Kameo (pokémon voor de xbox=> pokemon is cool) verder hoop ik op shenmue 3 want deel 2 is een van de beste games ooit!
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kijk uit naar: (Op volgorde welke ik het meest prefereer)

    Sudeki:
    Lijkt me zo vet. Voor mij me de perfecte game. (Voor zover ik screens/ingame beelden heb gezien) De combinatie van verhaal (Dark world, light world en een wereld er tussenin), gameplay elementen, graphics en zo nog een rijtje lijken me zeer gelikt. Must have voor mij dus.

    Fable:
    Deze game ook weer om z'n eigen goede kwaliteiten. Ik ben eenmaal een rpg-fan en als ik de verhalen van 'Peter' mag geloven wordt dit een van de vetste rpg's tot op heden. Bijvoorbeeld als je geraakt bent in een gevecht, zul je eerst een grote wond zien. Na verloop van het spel heelt de wond en blijft er alleen nog maar een litteken over. Dat soort 'kleine' dingetjes onderscheid Fable van andere rpg's. Ook een must have voor mij.

    Halo 2:
    Tsja, wat moet ik hier over zeggen. Ik hoop dat de gameplay verbeterd is, evenals de AI en de graphics. Voor de rest niet zoveel bijzonders over te melden, (Ondanks de vele (overgehypte) updates.)

    Kameo:
    De gameplay elementen lijken me zeer verslavend. Soort pokemon achtig idee omhulst in mooie 3D graphics.

    Tot nu toe is dit het lijstje voor mij, maar ik laat me verrassen door het nieuws goed bij te houden; op zoek naar nieuwe games. :)
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    xboxworld zal zijn steentje ook weer bijdragen net als vorig jaar, toen we hier overladen werden met informatie, was wel top toen trouwens. Die nieuwe game van Rare ben ik wel benieuwd naar.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    wie van xbw gaat eigelijk naar de e3??
     
  11. Baris Ka

    Baris Ka Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er een 3D Golden Sun RPG komt voor de Xbox. (Zal wel niet)
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Is er dan een 3D Golden Sun in de maak?:eek:
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    XBW bazin Kobold denk ik........

    Overigens denk ik dat EA 'Live' gaat deze E3.... MS laat XSN sports niet voor niets vallen......
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Micorsoft laat meer beelden zien van Halo2 en alleen de echt super grote balden en sites mogen een test-preview spelen. Verder informatie over KAmeo, Perfect Dark Zero en misshcien wel wat vervolgen. Meer over xbox live en de mogellijkheden. IK hoopook dat dn xbox live 3.0 uitkomt... We shall see.
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop dat Xbox Live 3.0 voor die tijd uitkomet... eind maart zou hij komen!
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik hoop eigenlijk ook dat er meer duidelijkheit over Perfect Dark komt . ik zou het al genoeg vinden als ze zouden zeggen of ie op de xbox of xbox2 komt
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat hoop ik ook, maar ik denk het niet...
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Halo 2, Perfect dark zero, sudeki en Fabel. Maar ik denk dat Nintendo deze keer E3 zal gaan rulen. Zij gaan namelijk dingen bekent maken over Nintendo DS, Paper mario2, custom robo, pikmin2, metroidprime2, starfoxadventures2, donkey konga, geist, mario tennis, marioparty6, en nog veel meer.
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vrees dat Geist zich tussen krakers als Halo 2, Perfect Dark Zero, Half Life 2, Killzone en Doom 3 zich behoorlijk belachelijk gaat maken.....wat ik van die game gezien heb belooft niet veel 8)
     
  20. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit, niet iedere game kan zo goed zijn als halo e.a. Het zal meestal toch neit opvallen, omdat ze op de E3 altijd de goeie kanten van de game kanten zien, dus zo lijkt elk spel cool,
     

Deel Deze Pagina