1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Vast in Splinter Cell:Pandora Tomorrow

Discussie in 'Games' gestart door Q-Dancer, 17 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er inmiddels al uit en tot mijn verbazing was dit ook gelijk het laatse level :mad:
     
  2. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    jakarta

    ik ben nu in jakarta indonesie en op gegeven moment moet ik zon riool in alleen als ik daar wordt gesnapt wordt ik kei hard dood geschoten wat is in dit riool de beste taktiek????
     
  3. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste geluid maken en dan komen er bewakers en die schiet je dan neer. Ga wel in het donker zitten zodat ze je niet kunnen zien. Let ook op want in 1 kamer hangt een camera.
    Succes.
     
  4. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensuh,

    ik heb ver gezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik in Jeruzalem bij de 1e lift verder kom( ik schiet daar op het begin ventjes dood) dan ga ik onder die soort brug maar hoe kom ik dan verder er lopen 3 ventjes boven me. ik weet nie hoe ik daar voorbij kom

    thnxs
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet die gasten gewoon goed getimed neerhalen en dan moet je in een soort lab. iets doen met volgens mij nd133 en dan mag je weer met de lift naar buiten. LET OP !
    Buiten staan 4 snipers, je kan het beste de lampjes bij de lift (boven) kapot schieten zodat ze je niet zien (blijf absoluut in de schaduw anders is het gedaan met Sam)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2004
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het level waar je moet infiltreren in het Tv-station. Ik ben na het 2e checkpoint uit de riolen gekomen, zo'n ladder op en dan sta je op zo'n gedeelte waar 4 schotels staan en in het midden een toren met mannetjes (snipers) en lichten. En er liggen ook mijnen. Ik heb alles geprobeerd maar niks lukt.. Hoe moet dit :confused: en hoe moet je die mijnen ook al weer onschadelijk maken, dat ben ik al weer vergeten.
     
  7. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    geen idee, is ook totaal onnodig.. ik zal ff step for step uitleg geven Gunit 020... Je begint linksonder in de hoek, je kijkt eerst even goed met je thermal vision waar de mijnen liggen, en dan ga je, wanneer het licht net weer van je weggaat (naar rechts), naar het doosje in het midden toe, en daar achterzitten, dan kijk je weer met thermal, wacht tot het licht weer naar RECHTS van jou gaat, en gaat achter de volgende schotel, hier idem dito, allen wanneer het licht naar links van je gaat, dan bij volgende doos hetzelfde, en bij de volgende/laatste schotel, moet je wachten tot het licht weer links van je gaat, snel het ijzeren hek op, goed opletten op de tweede searchlight, timen en over het hek heen, en timen en door de deur heen.. zou goed te doen moeten zijn.
     
  8. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai ai thanxx :)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan geen mijnen onschadelijk maken, aleen tripwires (die kun je zien met je thermal-vision)
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in Indonesiƫ.
    Net voorbij een checkpoint (mss wel al het 10e dit level)
    Zit nu aan een kamer waar mannen in witte jassen aan tafels aant werken zijn.
    Wanneer ik te dicht kom, zien ze mij altijd.
    Weet iemand wat ik moet doen??
    _________________
     
  11. master_DW

    master_DW Guest

    Als ik in De LA airport missie in de lift zit en hjij gaat stuk, dan klim ik naar boven tot ik ergens door een luik kan. Daar zitten een paar gassies. Maar daar boven was ik toen gekomen en had ik de drie terroristen uitgeschakeld maar daarna gebeurde er niets meer Lambert zei nix en ik kon de ND133 wel zien maar nixs er mee doen.
     
  12. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat je dan moet doen je moet eerst die twee terroristen dood schieten en elke keer als je er 1 kilt moet je op je opsat kijken zodat er staat je hoeft er nog maar 1 te killen en dan moet je die soth killen en dan zegt lambert of die andere knakker dat je die nd133 onschadelijk moet maken en dan zie je wel hoe of wat oke.
     
  13. master_DW

    master_DW Guest

    ja thx ik weet al wat het is de vorige keer had ik ze alle 3 ook vermmoord en ik stond voor de ND133 maar het was gewoon een fout in ut spel toen want hij stopte bij 15 sec al met aftellen terwijl ik dat ding nog niej had gezien. En SOth nog niet had vermoord. Maar tog bedankt.
     
  14. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerst licht uitdoen bovenaan de trap, heel rustig aan, en dan meteen kruipend rustig doorlopen via de rechterkant van de kamer (helemaal TEGEN de muur lopen) en als de terrorist langs je loopt ff niet bewegen, en daarna weer verder door, deur open doen, en de schaduw in.
     
  15. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik het ene gehad zit ik weer vast bij het volgende. In het tv station als je uit de lift komt. Paar verlichte gangetjes met allemaal rondelopende mannetjes en turrets. Hoe moet je dat in godsnaam oplossen.
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet door de deur tegenover de turret...dan wijst alles zich vanzelf :)
     
  17. Xboxfanatic

    Xboxfanatic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik zit vast in de eerst level van de jungle, dan moet je een bom plaatsen op een vliegtuigje die in hangar staat. Dat heb ik gedaan, en heb die mannetjes dood geschoten die in de hangar aanwezig waren...maar dr gebeurt nu niks, ik loop maar wat rond en krijg geen nieuwe opdrachten
    Dus hoe zit dat?
     
  18. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar door de achter kant van de hangar naar buiten dus als je binnen komt precies aan de over kant kun je naar buiten daar moet je heen en dan zie je wel wat je moet doen oke
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    kzit vast....
    net de lift naar de oppervlakte genomen in Jeruzalem (bij dat Warehouse) en dan kom je op een groot plein. maar daar staan 4 cops. ik wist er 2 bewusteloos te slaan (das kostte wel 5min) en dan werd ik gezien.... Waar is die extraction en hoe kom ik voorbij die 4?
     
  20. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet daar op het het dak klimmen via een regenpijp
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina