ik was van plan om mijn xbox cooler te vervangen met een cooler die op 12v(voeding van de hdd) aan gesloten moet worden. kan ik van live gebanned worden omdat ze misschien denken dat ik een modchip in mn doos heb omdat er meer stroom verbruikt word?
op dit forum praten we hier niet over, deze thread zal snel dicht worden gegooid door een moderator (lees maar eens Het Beleid)
kan wel kloppen maar die vent die ik van xbox suport zei dat ik hier wat moest posten. ik ik ben niet van plan om er een modchip in te zetten want ik heb wel 60 euro voor een spel over.
Hij praat toch niet over ombouwen...? Ze kunnen toch nooit zien dat je een andere fan erin hebt zitten. Ze checken je bios (besturingssysteem) als je op Live komt. Je hoeft je dus (volgens mij) nergens zorgen om te maken. Houd er wel rekening mee dat je garantie vervalt op het moment dat je een schroevendraaier door de stickers drukt....
Waarom vervang je de standaard fan eigenlijk? En denk jij dat MS de hoeveelheid stroom kan meten? Al sluit je er een hennep kwekerij aan op de Xbox, zullen ze het qua stroomgebruik nog niet merken.....
als dat de mod chip protectie zou zijn was die ook maar bagger, gewoon een gaatje in je xbox en een aparte adapter in je stekkerdoos en mod chip protectie is weg