Linkin Park in Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 3 apr 2004.

1. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergen gehoord dat Linkin Park is uitgenodigd om een testversie van Halo 2 te spelen, weet iemand hier meer over?
    gaan hun de soundtrack maken ofzo?

2. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    heb er niks over gehoord maar ze maken wel vette muziek!!!
    alleen weet nie of dat muziek bij halo past......:confused:

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nieuws van maanden geleden. Ze waren volgens mij uitgenodigt, maar dat is onderhand al een hele tijd geleden.
    Ik zie trouwens wel graag muziek van LP terug in Halo 2, dikke 0wnage :cool:

4. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me juist vet om een soundtrack van LP in Halo 2 te hebben, maat ja dat zeg ik alleen maar als fan......O-)

5. The_NOT_One123

The_NOT_One123 Damclub Hooligan

Leuk Bevonden:
    0
    JA Linkin park is vet maar was hier al niet een keer wat over gezegt in gammo? ik hoop daT je meschien linkin park kunt unlocken als skin van MC:p:D

6. hardcore-sjefke

hardcore-sjefke Hardcore 4-ever

Leuk Bevonden:
    0
    hoop het niet, dan is het spel meteen een stuk minder leuk! :'-(

7. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Als je kijkt naar die clip met die robots.... denk ik dat Linkin Park best passende nummers heeft voor de soundtrack van Halo 2! Zou wel vettig zijn :)!

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gadverdamme, als dat het geval is koop ik halo 2 niet..
    die muziek de ze bij deel 1 gebruikte was echt heftig gewoon (*heeft soundtrack)...

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De muziek van Halo was/is idd zeer goed, maar LP is dat ook. Alleen vraag ik me af wanneer ze de muziek van LP eigenlijk kunnen gebruiken in de game?

10. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad oud nieuws. Maar Linkin Park is uitgenodigd om Halo 2 te bekijken/te spelen. En er is niks over een samenwerking voor de sound-track gezegd, dat zou trouwens best vet zijn eigenlijk.:)
    Maar ik verwacht toch dat het gewoon een publiciteitsstunt was, net zoals die 1 April grap, want we hebben het nu toch weer over Halo 2...

Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hoop niet dat er enige muziek van LP in wordt verwerkt, dan mogen ze van mij Halo 2 houden.

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    nee ik hoop gewoon dat het orginele muziek is en niet van linkin park niet omdat ik hun niet graag hoor maar gewoon omdat ik het niet echt vind passen geef mij maar die soundtrack

13. Murdock

Murdock Metal Up Your Ass!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je in je Warthog gewoon muziek kan draaien, Linken Park tijdens het overrijden van een grunt. En dan ook de mogelijkheid om je muziek uit te zetten.

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zo denk ik er nou ook over _O_

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    maar ze nodigen Linkin Park niet voor niets uit om de demo/het spel te spelen/testen

16. DorunZ

DorunZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdamme niet die nepperts in halo2, fatsige mietjes band met rotmuziek! neprockers, neprappers, tis maar hoe je het wil noemen.

17. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Ik heb echt geen zin als ik een covenant zit neer te knallen te horen: i've tried so hard and got so far''. Of nieuwe muziek van hen. Sorry voor de fans maar tis mijn mening.
    Is het meerendeel of in het spel, of alleen de ost. Of alleen een intro of een stukje van een missie.

18. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    idd als ze linkin park in halo2 gaan doen is de hele sfeer meteen weg
    ik denk ook niet dat ze dat gaan doen hoor, anders zou het wel een hele domme zet zijn :{

ik heb echter niks tegen linkin park hoor, ik hou alleen niet van hun muziek en ik vind dat het totaal niet bij halo 2 past.

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een niveau..

Linkin Park gaat heus niks maken voor Halo 2, ze hebben het alleen mogen spelen omdat het Halo fans zijn. Dus weest maar gerust stelletje kleuters.

Justin Timberlake heeft het spel ook al een tijd geleden gespeelt en ja, dit is ontzettend oud inmiddels. :{

Edit/ Ik kan het weten want ik ben lid van de LPU.

Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    wat is lpu?

Deel Deze Pagina