Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je dan de gecencureerde kopen?
    Dan zou (bijna) niemand de gecencureerde versie kopen denk ik.
     
  2. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom ze dan niet gewoon simpelweg een optie in het menu verwerke, een soort van parental lock ofzo. Houden ze op die manier alle gamers tevreden.

    Maar ik moet het nog zien, hoe officieel dit bericht in werkelijkheid zal blijken te zijn. Ik geloof het pas, zodra die game in de winkels ligt. En is 'ie dan gecensureerd, dan kan ik altijd nog importeren en m*dden...liever niet, maar we shall see.
     
  3. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Als er een parental lock op komt zet natuurlijk niemand die aan. Iedereen wil met gore spelen. Als de game perse zonder gore moet, kan het niet anders dan dat er gecensureerd wordt lijkt mij.... :mad:
     
  4. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    XIII Heeft zoiets ook, al is deze gemakkelijk te omzeilen. Maar ouders van kleine kinderen zouden (voor het officiele) bijvoorbeeld de instelling door een code moeten kunne vastzetten. Op die manier zal het jonge prul door hun ouders in toom moeten worden gehouden, en degenen die die code kunnen omzeilen zijn wel oud genoeg om een paar koppen te zien rollen lijkt mij zo..:)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    maar hoeveel van de ouders hebben hier verstand van??ik denk niet veel
     
  6. XForce1

    XForce1 Guest

    Dit spel ligt thuis op mij te wachten, kan echt niet wachten tot ik thuis ben. Zal jullie gelijk laten weten of je kan onthoofden of niet
     
  7. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja met de versie die jij krijgt moet wel ntsc zijn. Daar kan je mee onthoofden. De pal editie is nog niet uit en daar wordt het misschien uitgehaald...
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Naar wat ik heb begrepen wordt ook onze versie niet gecensureerd hr.. Anders had MS het niet ontkent.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    laten we hopen dat je gelijk hebt _O_
     
  10. XForce1

    XForce1 Guest

    Nou jongens, gister tijdje zitten spellen, heb nog niemand kunnen onthoofden maar dat komt denk ik omdat ik nog niet echt goed ben, heb eerlijk gezegd ook nog niet het boekje doorgelezen. Wat me wel opviel is dat ik toch wel heel erg moet wennen aan die camarastand. Hoe het in XboxMagazine stond was dit juist een sterk punt van dit spel maar vind dit eerder een minpunt. Voor de rest ziet er het er allemaal erg mooi uit, mooie graphics, mooi geluid, speelt lekker weg. Hoop dit weekend meer te kunnen spelen en weet dan ook wel hoe ik iemand kan onthoofden
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Onthoofden is simpel : Druk op Y...
     
  12. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon eerst een combo met X en dan de laatste knop Y gebruiken voor een finishing move. Of springen en Y. Dan hak je zo door hem heen.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    kun je alleen hoofden eraf slaan of kun je bijvoorbeeld tegenstanders ook benen of armen er af slaan?
     
  14. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij zombies wel maar bij mensen niet.
     
  15. XForce1

    XForce1 Guest

    nou, heb er nu aardig wat uurtjes op zitten maar heb er nog geen hoofden af gekregen, begin dus het vermoeden te krijgen dat er dus toch gecensureerde versies zijn
     
  16. XForce1

    XForce1 Guest

    Dit spel is echt bizar met graphics, mooiste spel wat ik ooit op de xbox heb gezien.
    Zit soms echt te kwijlen
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Crap
     
  18. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan dat nou. Alleen de NTCS versie is uit en die heeft geen censuur...
     
  19. Fubu

    Fubu Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    woho krijg morgen ninja gaiden:9 :D
     
  20. XForce1

    XForce1 Guest

    geen idee maar toch is het zo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina