Inhoud: Speelbare demo's van Circus Maximus, Spiderman, Gun Metal, Jedi Starfighter Reviews van Buffy, Slam Tennis, POW, Tour de France, Enclave (score 5. 8 ) p.s. op de cover staat het volgende geschreven: Metal Gear Solid BEATER! Splinter Cell. Snake is dead.. find out why this game is even better than Metal Gear Solid
Gisteren gekocht.. Buffy is game of the month met 8,7 (of was het nou een 8,4) en Enclave krijgt inderdaad een slechte score.. Vooral over de collision detection zijn ze niet echt te spreken.. Zit nu toch een beetje in twijfel, heb al wat goede dingen gehoord over Enclave en toch ook minder goede zoals in deze review.. Wou hem wel kopen.. Hmm kijk wel of ik hem ff een kwartiertje kan spelen ergens.. Weet iemand wat er voor de rest nog uitkomt eigenlijk?
buffy 8.3 als het goed is komen in september heel wat goede games uit. check maar op blz 46 (timesplitters, street hoops, Steel Battalion, Colin 3, DOAX, Deathrow)
haha 8.3 ok.. heb het blad hier niet bij me dus ik wist het niet zeker meer.. had (waarom weet ik niet) eigenlijk wel verwacht dat buffy een mindere score zou krijgen als enclave.. ach..... Hmm ja ok maar dat is natuurlijk de release lijst uit een mag, die is toch nooit zo up to date als van het net.. .. Hoewel ik hoop dat ze gelijk hebben met Steel Battalion... whah.. dure maand september dan voor me.. Steel Battalion, WWF raw, Deathrow, Timesplitters.. lol..
Waar kan je um krijgen? En is dit de Engelse versie? Ik had vorige maand namelijk zo'n nl blaadje over de xbox gekocht.
Volgens mij heb ik hem bij bruna vandaan.. Yep dit is een engels blad.. Dat klopt die is nieuw.. was nr 1 die je gekocht heb..
Ben net naar de bruna gefietst maar daar hadden ze um niet kan ik het blad ook ergens anders krijgen?
Bij de betere tijdschriftenwinkel... Waar woon je ergens? Anders moet je ff bij bruna vragen of je hem kan bestellen.
dan ga ik dalijk ff naar dimensionplus om ook een issue te scoren... wat staat er eigenlijk volgende maand op de demo dvd???
Hmmm ik heb spidermnan, en alle andere demos intresseren me niet zo...zou ik dat blad jnopu wel gaan kopen?
Ik vond de demo van circus maximus en van jedi starfighter wel leuk. Dat spel met die fop-transformer vond ik niks en de besturing van spiderman sux bigtime, vooral de camera werkt niet mee. De Halo filmpjes waren wel vermakelijk maar ik had er al veel van internet gedownload. Van sommige game reclames zou ik meer ingame filmpjes willen zien, want dat is toch wat je koopt. Nu het blad nog even lezen, ik had het gekocht voor de twee eerstgenoemde demo's en omdat ik wel eens wilde weten hoe het blad verder is. 14 euro is natuurlijk een belachelijk hoge prijs, maar ik ben ook niet van plan om er veel te gaan kopen. Vier bladen of 1 compleet spel, dan kies ik het spel! Hopelijk brengt Xbox Live ook "gratis" downloadable demo's met zich mee en hoef je daardoor die bladen niet meer te kopen. Deze maand was de eerste keer dat er geen demo op stond van een spel wat ik al had of waar ik al een demo van had.
Ik heb het blad 1 keer gekocht, maar ik doe het denk niet weer. Behalve als er demo's bijzitten die ik heel graag wil checken. ik vind Xgamer qua inhoud iig beter.