Een paar vragen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cybershooter, 4 apr 2004.

1. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik een nieuwe Xbox gebruiker ben heb ik een paar vragen
    over de console zelf.

- In de xbox zit standaard een 8gb harde schijf, nou vroeg ik mij af, wanneer er grote hoeveelheden data op de harde schijf worden geplaatst en weer verwijderd zoals dat bij een pc normaal gesproken ook gebeurd, of de xbox last heeft van fragmentatie, zo ja wat is daar dan aan te doen. Want als je op een gegeven moment zoveel vervuiling op de harde schijf krijgt kan hij wellicht de gegevens en misschien ook de savegames niet meer lezen, of dat het raadplegen van gegevens veel trager en instabieler verloopt.

- De tweede vraag is, wat de optimale tv kabel is om het scherpste beeld mee te krijgen, met de standaard kabel vertoont het beeld af en toe wat onscherp beeld met bepaalde kleuren of zorgt bijvoorbeeld een 100 hz tv voor scherpere beelden of een combinatie andere kabel en 100 hz tv.

2. eminembeek

eminembeek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de harde schrijf van de xbox kun je alleen maar muziek (niet gekopieerde cd's) saved games en content downloads ( extra levels enzo) zetten en daar zit toch noit rotzooi tussen dus fragmenteren is niet nodig het is geen pc blijft een console met een harde schrijf.
    en voor kabel maakt niet zo veel uit als je een vrij goede tv hebt is scart gewoon goed hoor.

3. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
  4. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    idd...

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

Misshcien moet je anders een advance scart nemen, die kosten 30 euro en zorgen voor beter geluid en scherper beeld...

7. gerjan

gerjan Guest

Advanced scart kabel ( de offi, van MS, rest is prut) is het beste.

Wat betreft Hardeschijf, je zult er geen last van hebben. Er blijft vrijwel geen rotzooi achter (geloof me) en als het als een beetje gebeurt merk je er niets van.

8. Cybershooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga van de week is in de stad kijken voor zo'n kabel.

Bedankt voor het advies

Deel Deze Pagina