Ik ben met de career mode bezig, als ik met een tournooi begin kan ik niet tijdens het tournooi het spel saven, ben ik nu verplicht zonder het tournooi opnieuw te beginnen dat tournooi helemaal af te maken, of is er ergens toch een mogelijkheid om tussen de wedstrijden door je voortgang te saven, in de handleiding lees ik er in ieder geval niks over
dat is balen, aangezien ik geen geduld kan opbrengen om in 1 keer zo'n tournooi uit te spelen en na een half uur spelen het wel weer genoeg vind. Ik vind dat wel een zwak punt in de game.
ik denk dat ze dat doen omdat als je anders bijvoorbeeld een finale verliest je zo opnieuw kunt laden en de finale opnieuw kunt ipv het hele tournooi over nieuw spelen Daarmee willen ze denk ik het spel "realistischer" maken
Zoals Tim al zegt, zouden mensen dan vals kunnen gaan spelen. Door steeds te gaan laden als een ronde niet lukt. Beetje zo'n Shenmue idee, als je met Lucky Hit wint meteen saven en nog en potje spelen, en als je verliest laden en opnieuw proberen
ja idd biscuit dat is erg handig ja . En het kan niet, ik heb eens rond gekeken op het internet en er stond ergens dat het niet kan, weet niet meer waar (geschiedenis per ongeluk gewist )